خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاربسیج دزفول مطرح کرد:
کاروانی از خانواده های شهدای شهرستان شاهرود به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نمازجمعه دزفول حضور یافتند.
کد خبر: ۸۸۰۷۲۶۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کاروانی از خانواده های شهدای شهرستان شاهرود به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نمازجمعه دزفول حضور یافتند.
مهمانان شاهرودی نمازجمعه ی امروز ۲۴ دی ماه ۱۳۹۵ دزفول که چفیه بر گردن داشتند و همراه تعدادی روحانی و یک جانباز آمده بودند، پس از پایان نمازجمعه به رسم ادب حضور امام جمعه ی دزفول برای عرض ادب رفتند.
خبرنگار دزفول امروز فرصت را غنیمت شمرده و سراغ یکی از روحانیون کاروان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان رفته و با او گفتگویی صمیمی ترتیب داد که مشروح آن در ادامه می آید:
حاج آقا حضورتان را در دزفول خوش آمد می گوییم، لطفا ضمن معرفی، علت حضورتان در دزفول را بیان کنید.
بنده قندهاری هستم طلبه ای که در خدمت خانواده های معظم شهدا به شهرستان دزفول آمدیم.
فردا سالروز شهادت تعدادی از شهدای ما در این منطقه است و همراه خانواده های معزز این شهدا اعم از والدین، همسر و فرزندان، در قالب یک کاروان آمده ایم تا فردا مراسم مختصری در مقتلشان برگزار کنیم.
با توجه به اینکه روز جمعه رسیدیم، بهترین کار را این امر دانستیم که در نمازجمعه شرکت نماییم و علاوه بر استفاده از خطبه های آن، در جمع باصفای مردم مقاوم، مومن و ولایتمدار دزفولی حاضر شویم و از برکاتش بهره ببریم که بابت این توفیق خدای متعال را شاکریم.
حادثه ی فوق از چه قرار بود و این عزیزان چطور به شهادت رسیدند؟
تیپ ۱۲ قائم استان سمنان در دوران دفاع مقدس مقری در جاده ی دزفول، شوشتر به نام قائمیه داشت و ما در ایستگاه هفت تپه، یک آشپزخانه  داشتیم. 
در آن زمان تعدادی از عزیزان شاهرودی گفتند: ما در هیئت امام حسین(ع) آشپزی می کنیم و کمک آشپز هستیم و اصرار داشتند برای آشپزی و خدمت به رزمندگان به جبهه اعزام شوند و حتی تاکید کردند که باید همه با هم برویم.
افراد فوق در آشپزخانه ی ما مستقر شدند و در کنارشان تعدادی نیروی امدادگر هم بود که در ۲۵ دی ماه سال ۱۳۶۵ این آشپزخانه توسط رژیم بعثی بمباران شد و ۴۰آشپز رزمنده که در آن خدمت می کردند به شهادت نائل آمدند.
فضای نمازجمعه ی دزفول و خطبه های آن را چطور ارزیابی می کنید؟
بسیارعالی است. خدا آیت الله قاضی دزفولی را رحمت کند، الحمدلله ما در دوران دفاع مقدس هم توفیق داشتیم در این مراسم شرکت کنیم و از خطبه هایش فیض ببریم.
الان هم که آمدیم متوجه شدیم امام جمعه ی فعلی دزفول نوه ی مرحوم آیت الله قاضی دزفولی است که انصافا تحلیل بسیارعالی ارائه داد و استفاده کردیم. خوشا به حال شما دزفولی ها که امام جمعه ای انقلابی، خوش فکر، خوش بیان، انقلابی و ولایتمدار دارید خدا ان شاء الله بر توفیقات وی و شما بیفزاید.
حضور مردم در نمازجمعه ی دزفول چگونه بود؟
حضور مردم بسیار خوب بود و از دزفول، شهر مقاوم ایران اسلامی چنین انتظاری هم می رود.
حاج آقا لطفا جزئیاتی از مراسم فردا اعلام کنید.
فردا ساعت ۹ صبح در مقتل شهدای عزیز بمباران ایستگاه هفت تپه با حضور خانواده های شهدا مراسم مختصری برگزار می شود که از مردم دزفول و علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت دعوت به عمل می آید با حضور خود زینت بخش برنامه باشند.
قابل توجه است این روحانی بزرگوار آن قدر خاکی و بی ریا بود که هر چه اصرار کردیم، مسئولیتش را به ما اعلام نمی کرد  و خود را "یک طلبه” معرفی نمود و در پایان از طریق همراهانش متوجه سمت وی شدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها