شهردار یاسوج افزود: این مرکز ازجمله هشت پروژه مدیریت جهادی واقتصاد مقاومتی در راستای پاسخگویی فوری به شهروندان درمجموعه شهرداری یاسوج ایجاد شده است .
وی گفت: سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان ، افزایش رضایتمندی و ارتقاء شاخص های شهری است .
جاوید دراین مراسم افزود: مرکز سامانه 137 یکی از راه های آسان وسریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند پاسخ درخواست ها ، نظرات ، پیشنهادات و شکایت خود را درتمامی حوزه های کاری شهرداری ومدیریت شهری دریافت کنند.
وی اظهار داشت : سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان و بهره گیری از نظرات آنان در بهبود وضعیت شهری و رضایتمندی است .
جاوید تصریح کرد : با دریافت اطلاعات مردمی درحوزه شهری بلافاصله کاربران مرکز آن را برای بررسی به کارشناسان ارجاع می دهند .
شهرداریاسوج گفت: مرکز سامانه مدیریت شهری 137 درتمام ساعات شبانه روزی فعال بوده و آماده دریافت مسایل ومشکلات مناطق شهری یاسوج است .
وی ادامه داد: شهروندان با استفاده از این سامانه می توانند درخواست ها ، پیشنهادات و انتقادات خود را از خدمات شهری به مسوولان شهری انتقال وبا دریافت کد رهگیری پیگیر مطالبات خود باشند .
وی افزود : ایجاد پل ارتباطی الکترونیک وهوشمند بین شهروندان با مجموعه شهرداری ، مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات ، هدفمند کردن ماموریت های شهرداری و جلوگیری از اتلاف وقت از اهداف راه اندازی مرکزسامانه 137 است .