خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای حوزه شهید صوفی همدان عنوان کرد
فرمانده پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای همدان با بیان اینکه پویندگی و بالندگی رمز موفقیت پایگاه‌های بسیج است، گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و تبدیل آنها به بالفعل باعث پویندگی و بالندگی در پایگاه‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۳۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

جوادی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم در پایگاه جذب خوبی داشته باشیم و از انسجام بالایی برخوردار باشیم باید جذب نیرو به صورت چهره به چهره یا تبلیغی صورت بگیرد و در این صورت فرد علاقمند می‌شود که در پایگاه حضور یابد.

وی گفت: در محیطی که افراد جذب شده می‌خواهند ورود پیدا کنند باید یکسری کارهایی را انجام دهیم که به فعالیت بپردازند.

فرمانده پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای حوزه شهید صوفی همدان افزود: یکی از این اقدامات ایجاد حلقه‌های صالحین است که در این حلقه‌ها باید مباحث فرهنگی، عقیدتی و... ارائه شود که به فراخور آن رده‌ها شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به وظایف پایگاه‌ها ابراز داشت: باید در سطح پایگاه تقسیم‌بندی صورت گیرد و در حلقه‌ها جذابیت ایجاد شود و موضوعات علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در حلقه‌ها مطرح شود.

جوادی‌نژاد در ادامه افزود: اگر این مباحث در حلقه‌ها بیان شود فضای علمی برآن حلقه حاکم شده و افراد، علاقمند به حضور در حلقه‌های صالحین می‌شوند.

وی با بیان اینکه اگر این اقدامات انجام شود پایگاه برای بسیجیان نقطه امید می‌شود، تصریح کرد: در این صورت وقتی که وارد آن می‌شوند، می‌بینند که در پایگاه افراد تحصیل کرده از قبیل استاد دانشگاه، دکترا، کارآفرین نمونه و کارشناس حقوقی در راستای رفع مشکلات اعضا وجود دارد و ورودشان در پایگاه تأثیرگذار است.

فرمانده پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای همدان خاطرنشان کرد: اگر در سطح پایگاه به این مسائل پرداخته شود یک پایگاه پویا و بالنده خواهیم داشت و شبکه‌سازی گسترده می‌کنیم و خود افراد تأمین‌کننده نظرات یکدیگر هستند و در پایگاه یک نقطه عطفی به‌وجود می‌آید و در آن کادرسازی نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای همدان دارای یک هزار و 500 نفر نیرو و 25 حلقه صالحین است، گفت: در حال حاضر طرح بسترسازی برای جذب و رشد در حلقه‌های صالحین در پایگاه امام خامنه‌ای همدان در حال اجرا است.

جوادی‌نژاد با بیان اینکه حلقه‌های صالحین باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا نتیجه مطلوبی داشته باشند، گفت: یکی از مباحث مطرح شده در حلقات صالحین بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا پیام رهبری فقط در حد شعار باقی نماند و در جامعه تحقق یابد.

فرمانده پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای همدان با بیان اینکه پویندگی و بالندگی رمز موفقیت پایگاه‌های بسیج است، خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات ما در پایگاه شناسایی ظرفیت‌ها و تبدیل آنها به بالفعل بوده که این امر باعث پویندگی و بالندگی در پایگاه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات