فرمانده سپاه بندرلنگه خبر داد

راه‌اندازی 3 کارگاه خیاطی در قالب طرح ارتقای محلات در بندرلنگه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه از راه‌اندازی 3 کارگاه خیاطی در قالب طرح ارتقای محلات در این بندر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۹۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سید حسین فاطمی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به برگزاری طرح ارتقای محلات توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه در بندرلنگه، اظهار داشت: طرح اصلاح محله‌های مختلف بندرلنگه با همکاری سایر دستگاه‌های مربوط در اولویت کاری قرار گیرد تا به اهداف اصلی در این طرح دست یابیم و اجرای طرح اصلاح محله‌ها با همکاری وزارت کشور و کلیه ادارات و وزارتخانه‌ها است.

وی افزود: ما برای ایجاد محله‌های پاک به دور از اعتیاد و طلاق و حاشیه‌نشینی باید فرهنگ‌سازی را مد نظر داشته باشیم و در رابطه با اعتقادات برپایی نماز جماعت، فرهنگ قرآن‌خوانی را احیا کنیم تا بتوانیم از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری به عمل آوریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: اجرای این طرح برای هر محله 40 میلیون تومان هزینه در برخواهد داشت.

فاطمی اضافه کرد: ما باید در رابطه با اجرای سالم‌سازی محله‌ها کارهای خوب و شایسته انجام دهیم از جمله ریشه‌کن کردن بیسوادی، بیکاری، برخورد با بی‌حجابی و باید فضای این محله‌ها را با فرهنگ نوین و ابتکارات گوناگون رقم بزنیم تا جوانان این محله‌ها آلوده به مواد افیونی مخدر نشوند.

وی در پایان یادآور شد: با ایجاد کار و تلاش و سالم‌سازی محیط در ارتقای سطح محله‌ها باید گام‌های اساسی برداریم و به همین منظور برای اشتغالزایی سه کارگاه خیاطی در سه محله مختلف راه‌اندازی خواهیم کرد تا زنان بی‌سرپرست بتوانند از این طریق امرار معاش کنند.

ارسال نظرات