مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در گفت‌وگو با «بسیج»:
عبادی عنوان کرد: بیش از سه سال و نیم اتلاف وقت در دستگاه دیپلماسی، نتیجه اش این می شود که ملاحظه می کنیم طرف امریکایی نه قرارداد رسمی را قبول دارد و نه به قول و قرارهای شفاهی خودش عمل می کند.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۰۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

مجتبی عبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به قول های شفاهی آمریکا در اعمال نکردن تحریم ها علیه ایران گفت: نکته ای که وجود دارد این است که هیچ گاه قول های شفاهی نمی تواند ضمانت مطمئنی در قبال بدعهدی امریکایی ها باشد چرا که به تازگی آقای اوباما با توجه به اینکه کمتر از یک هفته از عمر دولتش باقی مانده حالت اضطراری درخصوص با ایران را یک سال دیگر تمدید کرده است و وقتی آقای روحانی، ایشان را فردی با ادب و باهوش خطاب می کنند طبیعتا هم معلوم است که طرف مقابل سوء استفاده خواهد کرد و اعتماد آقایان به قول شفاهی آمریکا حماقت است.

وی در ادامه افزود: دولت جدید آمریکا نیز که تاکنون با اظهاراتی که وزیر پیشنهادی امور خارجه ترامپ داشته و یا صحبت هایی که خود آقای ترامپ عنوان کرده قطعیتی در این مسئله وجود ندارد که قول های شفاهی که هیچ، قرارداد کتبی برجام را هم تبعیت کند و اجرا نماید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران اظهار داشت: با این اوصاف ما شاهد این هستیم که مسئولان وزارت امورخارجه به قول های شفاهی امریکایی ها اعتماد می کنند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: این موضوعی که آقایان مطرح می کردند آفتاب تابان برجام یا گره زدن آب خوردن مردم با این قرارداد و ثمراتی آن بستیگی که ما از این موضوع شاهد هستیم این است که مسئولان بیش از سه سال از وقت خود را هدر داده اند.

وی عنوان کرد: بیش از سه سال و نیم اتلاف وقت در دستگاه دیپلماسی، نتیجه اش این می شود که ملاحظه می کنیم طرف امریکایی نه قرارداد رسمی را قبول دارد و نه به قول و قرارهای شفاهی خودش عمل می کند.


ارسال نظرات