مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد
مرادی از آغاز برنامه اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و عمومی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۰۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، عبدالکریم مرادی مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور توضیح داد: اردوی راهیان‌نور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه فرهنگی محسوب می‌شود که در طول سال با اعزام در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و عمومی برگزار خواهد شد. در استان زنجان اردوی راهیان‌نور در بخش دانش‌آموزی از ۵ تا ۱۵ بهمن ماه در بخش خواهران و از ۱۵ تا ۲۵ بهمن ماه در بخش برادران برگزار خواهد شد. 
در بخش دانشجویی زمان اعزام از ۱۰ تا ۲۵ اسفند ماه و در بخش اعزام عمومی که شامل همه اقشار جامعه می‌شود زمان از ۲۰ تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ خواهد بود.
وی در ادامه به ظرفیت اعزام نفرات در سه بخش اردوی راهیان‌نور اشاره کرد و گفت: در بخش اردوی دانش‌آموزی محدودیت در اعزام نفرات نداریم اما در دو بخش دانشجویی و عمومی ظرفیت معینی وجود دارد که در بخش دانشجویی ۱۵۰۰ نفر و در بخش اعزام عمومی چهار الی پنج هزار نفر خواهد بود. بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در اردوی راهیان‌نور محسوب می‌شود که در کنار آن شاهد برگزاری سایر برنامه‌های مختلف فرهنگی و مناسبتی خواهیم بود.
 
مرادی افزود: اردوی راهیان‌نور متشکل از عواملی از جمله خادمان شهدا، روحانیون و راویان است که نقش بسیار موثری در اردوی ایفا می‌کنند که در این بخش اگر خواهان تاثیرگذاری بیشتری هستیم باید ار عوامل قویتری در امر اجرایی برخوردار باشیم. 
مدیر کاروان راهیان‌نور از دیگر عوامل اجرایی اردو محسوب می‌شود که باید از مهارت لازم در مدیریت کاراوان از زمان حرکت تا بازگشت اردو برخوردار باشد که در این امر هر ساله شاهد آموزش به ۲۵ الی ۳۰ نفر از افراد در قالب مدیر کاروان در استان هستیم که این نشان از اهمیت این موضوع دارد.


ارسال نظرات