سردار کاظمی پور:

"سازمان بسیج رسانه" با مشارکت نیروهای بسیجی "بصیرت آفرینی" می‌کند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سازمان بسیج رسانه با الهام از ائمه اطهار(ع) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب با مشارکت نیروهای بسیجی بصیرت آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۲۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج،سردارمهدی کاظمی‌پور ظهر امروز در جلسه اعضای بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اظهار داشت: بسیج  رسانه با الهام از ائمه اطهار(ع) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب با مشارکت نیروهای بسیج بصیرت آفرینی می‌کند.


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ماموریت بسیج رسانه سپاه قدس گیلان، جذب، آموزش، سازمان دهی،  حفظ انسجام نیروهای مومن و انقلابی رسانه‌ها و  ترغیب به هماهنگی در مجاهدت‌های داوطلبانه  در  عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور تقویت فرهنگ بسیجی و تحقق رسانه انقلابی است.


سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه رسانه‌های غرب روزانه خبرهای زیادی به‌منظور براندازی نظام تولید می‌کنند تصریح کرد: دشمنان در فتنه 88 قصد داشتند نظام انقلاب اسلامی را سرنگون کنند که روشنگری‌های ولایت فقیه و نمایندگان ایشان در استان‌ها و رسانه‌های انقلابی مانع از فتنه دشمنان شد.


وی با اشاره به اینکه نیاز به ارتقاء سواد رسانه‌ای به منظور شناخت حق و باطل اهمیت دارد افزود: جهت شناخت  فتنه‌های دشمن و شناخت شگردهای خبرهای دشمنان در فضای غبار آلود فتنه‌های استکبار جهانی در جنگ نرم، ارتقاء دانش رسانه‌ای ضرورت دارد.


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با ایجاد بسیج رسانه‌ای، 74 درصد از اصحاب رسانه در استان گیلان به عضویت بسیج درآمدند خاطرنشان کرد: استان گیلان به لحاظ سابقه فرهنگی پس از تهران برترین رتبه را در سطح کشور دارد.


وی با اشاره به دوره‌های آمورش‌های حرفه‌ای با حضور اساتید ملی و علوم ارتباطات در سطح استان اعلام کرد:  طرح ولایت خبرنگاری با مشارکت 62 خبرنگار، طرح ولایت کشوری با حضور 5 نفر از نخبگان رسانه‌ای و یادواره شهدای رسانه در استان گیلان انجام شده است.


سردار کاظمی‌پور با اعلام  اینکه جشنواره خبرنگاری امسال با شرکت  600 اثر و با حضور رسانه‌ها و داوران ملی انجام شد گفت: 765 نفر ساعت دوره  بصیرتی اخلاق در رسانه، شناخت رسانه و خبرنگاری بحران با حضور اساتید روحانی برگزار گردید.


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه فعالیت‌های بسیج رسانه در سراسر استان گیلان اثر بخش بوده است افزود: کانون‌های بسیج رسانه با مدیریت سازمان بسیج رسانه سپاه گیلان و مسئولان بسیج در سراسر استان گیلان در حال فعال شدن است.


سردار کاظمی‌پور با اشاره به اینکه یکی از تهدیدات دشمن در حوزه اخلاق در رسانه است خاطرنشان کرد: شناخت شگردهای دشمن در بحث رسانه جهت تداوم انقلاب اسلامی ضروری است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار