جانشين سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام در مراسم توديع و معارفه مسئول جديد سازمان بسيج هنرمندان استان ايلام گفت: کار مدیریتی، خود یک هنر است و هنر باروحیه انقلابی و عاشورایی تأثیرگذار است و باید ارزش‌ها و قابلیت‌های خود را بدانیم.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۲۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ طهماسبی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بيان اينكه بسیج به‌عنوان یک ظرفیت عظیم و در نظام اسلامی در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها فعالیت دارد و تأثیرگذار نیز در بخش‌های مختلف بوده است عنوان كرد:بسیج در راستای خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و ولایتمدار کشور فعالیت می‌کند، و از قابلیت‌های خاصي برخوردار است

وي عنوان كرد:بسيج با توجه به تعدد اقشار بسیج، در هر قشری مخاطب خاص خود را دارد که اقدام به‌موقع، به هنگام و به‌اندازه را با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، ابراز کرد: عوامل متعددی در موفقیت بسیج دخالت دارند که از آن جمله می‌توان به وجود نیروهای متعهد، مومن  و معتقد که همه مردم این‌گونه هستند، عشق به‌نظام اسلامی، اسلام و ولایت‌فقیه را می‌توان از شاخصه‌های بسیج برشمرد و بر پایه همین اعتقادات پا به عرصه تلاش و فعالیت گذاشته‌اند و با این انگیزه این راه ادامه می‌دهند.

 سرهنگ طهماسبی، تصریح کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلفی ازجمله محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی پای‌کار آمده، محرومیت‌زدایی را درک کرده و در تمام نقاط محروم کشور وارد عرصه خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه در بخش‌های مختلف ازجمله ساخت مسکن، ویزیت رایگان پزشکی، طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی شده است.

 وی،  یادآور شد: در بخش فرهنگی نیز نخبگان بسیجی واردشده و فعالیت می‌کنند و اختراعات و ابداعاتی را انجام داده‌اند که دشمن را مبهوت کرده‌اند و این‌ها همه در سایه ولایت‌پذیری و پای‌کار بودن و تلاش و کوشش و خدمت به مردم انجام می‌شود.

 جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بیان کرد: بسیج هنرمندان نیز یکی از قشرهایی است که همواره در بخش‌های فرهنگی پای‌کار بوده است و با ابزار هنر و کار فرهنگی توانسته است ، اثرات خوبی در جامعه برجای بگذرد و این امر نشان دهند اهمیت و جایگاه هنر است.

طهماسبی،  با اشاره به اینکه هنر می‌تواند در همه زمینه‌ها مؤثر باشد، ابراز کرد: کار مدیریتی، خود یک هنر است و هنر باروحیه انقلابی و عاشورایی تأثیرگذار است و باید ارزش‌ها و قابلیت‌های خود را بدانیم و گروه‌های اندیشه ورزی را با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری شکل دهیم و کارکنیم که در عرصه هنری و در قالب هنری بتوانیم ارزش‌های دینی و اسلامی را ترویج دهیم.

 گفتنی است، در این نشست، سرهنگ محمود علی پور به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی و سرهنگ منصور بیگی به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و هنری و هنرمندان بسیجی معرفی شدند.

 در این نشست از تلاش‌های 7 ساله محمود علی پور مسئول سابق سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

 

 

ارسال نظرات