جانشین معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه آمریکا سعی دارد ساختار تحریمات علیه ایران همچنان ادامه داشته باشد، گفت: دشمن با ما کوتاه نیامده و در ادامه راه نیز کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۳۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدا... داورزنی صبح امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر‌، با تاکید بر اینکه روشنگری و بصیرت‌افزایی در این دوره که مورد تهاجم همه‌جانبه دشمنان قرار گرفته از وظایف اصلی پاسداران است، اظهار داشت: در حال حاضر ایران اسلامی به اندازه‌ای از عوامل بازدارنده برخوردار است که دشمن نتواند حتی چشم چپ به نظام ما نگاه کند.

داورزنی با بیان اینکه موضع ایران در صحنه‌ها و شزایط مختلف در مقابل آمریکا کاملا روشن است، ادامه داد: وعده‌ها و شرایطی که ترامپ در انتخابات آمریکا مطرح کرده و به آن قول داده شرایط بدخیمی در پیش رو خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استراتژی آمریکا در منطقه استراتژی درازمدتی است، گفت: آمریکا در مسائل و مشکلات منطقه‌ای در ابعاد اخلاقی و دفاعی در مقابل ملت‌های منطقه باید شرمنده و خجل‌زده باشد.

جانشین معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه شرایطی که در منطقه بوجود آمده نشان می‌دهد که آمریکا در مقابل جبهه مقاومت اسلامی و ملت‌های منطقه زانو زده و خواهد زد، افزود: شرایط نشان می‌دهد که آمریکا و متعهدانش برای مقابله جبهه مقاومت و ملت‌های منطقه آمادگی ندارند.

داورزنی تاکید کرد: آمریکایی‌ها ترس و دلهره مقابله مستقیم با جبهه مقاومت داشته و همچنین از این طریق هزینه‌های سنگین‌تری برای آنها دارد به همین دلیل برای مقابله و شکست این جریان جنگ‌های نیابتی راه می‌اندازند.

وی با اشاره به اینکه ترامپ برای عملی کردن وعده‌هایش عجول بوده و خود را درگیر افراد عادی هم می‌کند، تصریح کرد: خطر خانم کلینتون به مراتب بیشتر از ترامپ بود چرا که کلینتون ارتباط قوی‌تری با آل‌سعود و صهیونیسم داشت.

جانشین معاون سیاسی سپاه بیان داشت: در گذشته کشورها در درگیری‌های منطقه هزینه می‌کردند بهره‌برداری آخر با آمریکا بود اما در حال حاضر آمریکا هزینه‌های سنگینی برای این درگیری‌ها دارد و کشورهای دیگر بهره‌برداری و نظر ملت‌ها را به سوی خود جلب کرده‌اند.

داورزنی با اشاره به اینکه دشمن در جزیان برجام منفذها و حفره‌هایی در آن بوجود آورد که مسئولان متوجه آن نشدند، خاطرنشان کرد: مایه تاسف است که ما قبل از برجام داشته‌هایی داشته‌ایم اما در حال حاضر نداریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه آمریکا سعی دارد ساختار تحریمات علیه ایران همچنان ادامه داشته باشد، تاکید کرد: دشمن با ما کوتاه نیامده و در ادامه راه نیز کوتاه نخواهد آمد.

جانشین معاون سیاسی سپاه با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد ایران همیشه نیازمند آنها باشد، گفت: 70 الی 80 طرح در کنگره آمریکا آماده است تا علیه نظام اسلامی ایران اجرا شود.

داورزنی با بیان اینکه ملت و مسئولان ایران اسلامی باید با روحیه انقلابی به حرکت خود ادامه دهند، اظهار داشت: اگر روحیه انقلابی خود از دست دهیم با نفوذ دشمن بسیاری از ارزش‌های خود را باید از دست بدهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دشمن از روحیه انقلابی پاسداران و ملت ایران در حراس است، گفت: روحیه انقلابی ایرانیان است که همچنان نظام را در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف در بالای قله‌ها نگه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات