اعزام عشایر بختیاری به مشهد مقدس

مشتاقان بار اولی توسط ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری عازم زیارت مرقد مطهرامام رضا(علیه السلام) شدند.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۶۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛   تعداد دو اتوبوس از بسیجیان عشایری برای اولین بار مشرف به پابوسی مرقدمطهر ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام شدند .

مسئول اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با نقل سه حدیث پیرامون زیارت امام رئوف به نقل از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، گفت: بزودی پاره ای از تن من در سرزمینی خراسان به خاک سپرده خواهد شد. هیچ مومنی نیست که او را زیارت کند مگر آنکه خداوند، بهشت را بر او واجب کندوبدنش را برآتش دوزخ حرام می سازد.

محمد کاویانی، افزود: امام هشتم شیعیان جهان نیز فرموده اند؛ هرکس مرا در این فاصله دوری که دارم زیارت کند، روزقیامت سه جا به فریادش میرسم و او را از عذاب آن سه مورد آسوده می کنم: 1- هنگامی که نامه های اعمال به دست راست یا چپ تحویل داده می شود.2- هنگام عبور از صراط 3- هنگام سنجش اعمال.

وی، با اشاره به حدیثی از امام جواد علیه السلام، ادامه داد: همانا بین دوسمت طوس قطعه ای می باشد که از بهشت گرفته شده است، هرکه داخل آن شود و با معرفت زیارت کند، روز قیامت از آتش در امان خواهد بود.

 کاویانی همچنین بیان کرد: با توجه به دستورالعمل سفر مشتاقان بار اولی برای زیارت مرقد مطهر حضرت امام رضا(ع)( مهر درخشان رضوی) ، کسانی که سن آنها بالای 40 سال می باشد و تاکنون موفق به زیارت ثامن الحجج  آقا علی ابن موسی الرضا نشده اند؛ پس از شناسایی و ثبت نام  تعداد 90 نفر از بسیجیان حوزه امام صادق (علیه السلام) سردشت لردگان و حوزه امام رضا(علیه السلام )مشایخ و چغاخور  در قالب دو دستگاه اتوبوس  به مدت یک هفته توسط ناحیه مقاومت بسیج عشایری در قالب طرح مهر درخشان به پابوسی امام مهربانی مشرف شدند.

ارسال نظرات