خبرهای داغ:
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان:

افتتاح زمین ورزشی روستای مغان شاهرود در دهه فجر

فتاحی در بازدید از امکانات ورزشی روستاهای شاهرود خبر داد: افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای مغان شاهرود در دهه فجر
کد خبر: ۸۸۰۷۴۷۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در سفر به شهر کلاته خیج در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دستور دولت تدبير و اميد و استاندار سمنان مبني بر ايجاد شور و نشاط اجتماعي از طريق ورزش گفت: درسال آينده ورزش استان به تبعيت از ورزش كشور رونق چشمگيري از نظر منابع و امكانات خواهد گرفت.

وي ضمن تشكر فراوان از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان در خصوص مصوبات برنامه ششم توسعه در راستاي توسعه ورزش از نظر همگاني، روستايي و زيرساختي عنوان كرد حركتي نو و غيرقابل توصيف در توسعه ورزش در سالهاي آينده مشاهده مي گردد.

فتاحي در خصوص ورزش شهر كلاته خيج و روستاهاي همجوار شامل خيج، مزج و جيلان گفت: تا پايان سال جاري از طريق مشاركت و خودياري أهالي كلاته خيج آمادگي نصب كفپوش براي سالن ورزشي كلاته خيج را داريم و در صورت عدم خودياري اداره كل ورزش و جوانان استان متعهد ميگردد در سال ٩٦ اعتبار لازم بمنظور تعويض كفپوش را تخصيص دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: با توجه به وجود سالن بحران و سالن ورزشي طرح حلقه هاي صالحين،در صورت در اختيار قرار دادن يكي از اين دو سالن به ورزش هاي رزمي و ورزش بانوان،اداره كل ورزش و جوانان استان سمنان آمادگي لازم بمنظور تجهيز سالن اعم از تشك و ساير تجهيزات ورزشي را دارد.

وی ادامه داد: نظر به تعيين و تكليف واگذاري زمين ٥٠٠٠ متر مربعي روستاي مزج به وزارت ورزش و جوانان و همچنين مشاركت اهالي آن روستا (١٠٠ميليون تومان) در جهت ساخت يك مكان ورزشي، فتاحي قول تأمين اعتبار لازم بمنظور ساخت يك مجموعه ورزشي اعم از ساخت يك سالن ورزشي سقف كوتاه براي رشته هاي رزمي و ورزش بانوان و زمين چمن مصنوعي فوتبال را عنوان نمود.

فتاحي با اشاره به ايجاد خانه هاي ورزش روستايي اعلام كرد چنانچه دهياران اين منطقه مكاني را بمنظور استفاده از ورزش براي اهالي روستا قرار دهند اداره كل آمادگي تجهيز آنها ظرف مدت حداكثر يكماه را عملياتي مي نمايد.

وی در پايان روز كاري خود در شاهرود از زمين ورزشي روستاي مغان بازديد نمود و گفت: زمين مذكور يكي از پروژه هاي قابل افتتاح در دهه فجر امسال است كه پيمانكار در حال ساخت رختكن،سرويس بهداشتي و اتاق مديريتي اين زمين بوده و تا هفته هاي آينده به چمن مصنوعي و پرژكتور روشنايي تجهيز ميگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها