یکی از طرح‌هایی که نیروی انتظامی در سطح کشور و مازندران انجام می‌دهد، بحث ساماندهی و تعیین وضعیت و مشخص کردن موتورسیکلت‌ها است.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۱۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه اقداماتی در کل کشور برای ساماندهی و تعیین و تکلیف موتورسیکلت‌ها انجام گرفته است، تصریح کرد: در همین رابطه این طرح در مازندران انجام گرفت و نزدیک به 11 هزار دستگاه موتورسیکلت توقیف شد و در واقع باید وضعیت اینها مشخص شود.

سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که نیروی انتظامی در سطح کشور و مازندران انجام می‌دهد، بحث ساماندهی و تعیین وضعیت و مشخص کردن موتورسیکلت‌ها است.

وی افزود: با توجه به اینکه موتورسیکلت یکی از وسائل نقلیه‌ای است که موجب خیلی از حوادث از جمله فوت و مجروحیت راکبان می‌شود، این ساماندهی انجام می‌گیرد.

این مسؤول درباره چگونگی تعیین تکلیف این موتورسیکلت‌ها خاطرنشان کرد: وضعیت این موتورسیکلت‌ها در ابعاد مختلف از جمله تعیین تکلیف، بیمه و ایمنی آنهاست که پس از بررسی موارد تعیین وضعیت می‌شود و بعضی از این موتورسیکلت‌ها ترخیص و بعضی‌ها هم باید تغییر وضعیت داده یا از رده خارج شوند که این اقدامات صورت می‌گیرد.

میرفیضی با اشاره به بازدید از فرماندهی انتظامی محمودآباد، عنوان کرد: اهدافی را که در این بازرسی‌ها دنبال می‌کنیم، نظارت تخصصی در کنار بحث ارتقای موضوع آموزش پرسنل است و از همه مهم‌تر بحث تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به‌شمار می‌رود که جزء تأکیدات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها