معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان :
بر1500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به همت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان خط کشی شده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۲۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از خط کشی بالغ بر1500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این خط کشی ها از ابتدای سال تا کنون در حوزه استحفاظی استان زنجان انجام شده است.

جواد یوسفی تصریح کرد: ازابتدای سالجاری تا کنون ، 222کیلومتر خط کشی گرم به طور100درصد و بالغ بر1300 کیلومتر خط کشی سرد که مرحله اول آن به اتمام رسیده ودرفازدوم با 40 درصد پیشرفت دردست انجام است ، توسط اداره ایمنی وحریم راههای این اداره کل دردستورکارقرارگرفت .

وی با اشاره به نبود دید کافی در برخی نقاط از راه‌های استان اظهار داشت: خط کشی میزان ایمنی و دید در شب رانندگان را تا حدزیادی افزایش می دهد و سبب هدایت آنها در مسیر خود می شود و استفاده از رنگ‌های دو جزئی برای اطلاع رسانی و پیش آگاهی هرچه بهتر به رانندگانی که در این محورها تردد دارند انجام می شود تا مسیر تعیین شده خود را سریع‌تر انتخاب کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان یادآورشد : این خط کشی های در آزادراه زنجان – قزوین ،زنجان – تبریز وهمچنین راههای اصلی ،فرعی وروستایی استان انجام گرفته است .

ارسال نظرات