مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
منتظری گفت: یکی از برنامه های ما نشست مشترک مسئولان سازمان بسیج هنرمندان با سرمربیان حلقه های صالحین در مشهد مقدس با موضوع تبیین مدل مفهومی تربیتی و معنوی هنرمندان است.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۷۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
منتظری مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از برنامه های ما نشست مشترک مسئولان سازمان بسیج هنرمندان با سرمربیان حلقه های صالحین در مشهد مقدس با موضوع تبیین مدل مفهومی تربیتی و معنوی هنرمندان است.

وی افزود: اولین جشنواره فرهنگی هنری آوای وحدت با هدف استفاده از قابلیت های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی اقوام ایرانی، که قرار بود در 4 منطقه مرزی که برادران اهل سنت و تشیع کنار هم زندگی میکنند، برگزار شود در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی در نهم و دهم بهمن در استان بوشهر برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان تصریح کرد: برنامه بعدی ما جشنواره ملی تئاتر بسیج است که سرمایه آینده کشور و بستری برای استفاده بهینه از استعدادهای کشف شده است که همزمان با ایام دهه مبارک فجر برگزار هفته آخر بهمن از 24 تا 28 در استان هرمزگان برگزار می شود جشنواره ملی خوشنویسی بسیج را نیز داریم که هفته اول اسفند ماه در استان کرمانشاه برگزار می شود. این کلیات برنامه های ما تا پایان سال است.

ارسال نظرات