اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از بین دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت خدمت سربازی به صورت امریه سرباز مربی و کارشناس جذب می نماید.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۸۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون اداری و پشتیبانی فنی و حرفه ای زنجان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در نظر دارد نسبت به جذب سرباز مربی و کارشناس درشهرستان ابهر در رشته های کشاورزی با مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، کارشناس کامپیوتر، کارشناس مکانیک(ساخت و تولید یا طراحی صنعتی و طراحی جامدات) و در شهرستان خدابنده کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته کشاورزی اقدام نماید.

محمود رضا محمدی افزود: این اداره کل در شهرستان زنجان کارشناسی رشته صنایع و در شهرستان سلطانیه نیز کارشناس عمران و اتومکانیک را از بین واجدین شرایط و مشمولین بومی جذب می کند.

وی اظهار داشت: متقاضیان اعزامی 1/4/96 و 19/4/96 می توانند از تاریخ 1/11/95 تا 20/11/95 با مراجعه به آدرس www.portaltvto.com نسبت به ثبت نام و بارگزاری مدارک مربوطه اقدام نمایند.

معاون اداری و پشتیبانی اداره کل با بیان اینکه برگ اعزام مشمولین می بایستی فاقد مهر غیبت بوده و افراد بومی از اولویت جذب برخوردارند، تصریح کرد: آزمون متمرکز متقاضیان واجد شرایط 16 اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات