خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیهحضرت ابوالفضل (ع) آوج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی خوشبختانه اقتدار ملت روز به روز بیشتر از قبل می‌شود و خدا را شاکریم که وابستگی ای به آمریکا نداریم.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۱۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

حجت الاسلام میرزا بیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون « سالروز فرار شاه از ایران » اظهار کرد:37 سال دولت دیکتاتوری مستبد در ایران حکم رانی می‌کرد و نارضایتی های زیادی در جامعه و اقشار مختلف و حتی روستاها را احاطه کرده بود تا جایی که شاه ماندن را جایز نمی دانست.

وی ادامه داد: نارضایتی های مردم به حدی رسید که باعث قیام های پیاپی و سرکوب های سخت حکومتی شد، از طریق ساواک بسیاری از شخصیت های برجسته ترور شدند.

این مسئول افزود: در قم اعتراضات به کشتار و سرکوبی بسیاری از روحانیون و طلاب منجر شد، صبر مردم لبریز شده بود و شاه مردم را به تنگ آورده بود.

میرزابیگی بیان کرد: اگر شاه در ایران حضور داشت هم نمی‌توانست کاری از پیش ببرد چرا که نارضایتی مردم به حدی بود که کارشان را انجام می‌دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج تصریح کرد: تفاوت ایران قبل از انقلاب و ایران کنونی در استقلال کشور است؛ در آن زمان کشور استقلال کافی نداشت و علاقه حکومت به ادامه توتالیتر در ایران خشم مردم را برانگیخته بود، خصصا زمانی که شاه می خواست قانون به ارث رسیدن حکومت را در مجلس به تصویب برساند خشم مردم به نفرت تبدیل شد.

حجت الاسلام میرزابیگی تبیین کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی خوشبختانه اقتدار ملت روز به روز بیشتر از قبل می‌شود و خدا را شاکریم که وابستگی ای به آمریکا نداریم.

وی اضافه کرد: ما در نقطه ای قرار داریم که  نیازی به مذاکره با غرب به سردم داری آمریکا نیست چرا که آمریکا خود عروسک خیمه شب بازی است که تفکرات اصلی آن بدست بازیگردانان در لابی های صهیونیستی می باشد.

میرزابیگی عنوان کرد: دادن القابی نظیر ژاندارم منطقه به شاه ایران لقب نمادینی بود که آمریکا برای دل خوش کردن ایران داده بود، شاه بعد از فرارش و اینکه آمریکا اجازه ورود شاه به مرزهایش را نداد تازه فهمید که مهره ای بیش نبوده است.

وی تصریح کرد: سیاست آمریکا اینگونه است که از پشت خنجر می‌زند، چه با آنان رابطه دوستانه داشته باشیم چه قطع رابطه کنیم صورت مسئله تغییر نمیکند، تنها راه مقابله با آنان فقط ایستادگی و مقاومت است.

این مسئول افزود: نمونه اش صدام بود که با دست در دست آمریکا گذاشتن می خواستند به خاک ما تجاوز کنند و بعدها شاهد آن بودیم که آمریکا به عراق حمله کردند.

حجت الاسلام میرزابیگی در پایان گفت: فرار شاه بخشی از تاریخ ما است که باید از آن به عنوان عبرت یاد شود، شاه به غرب سینه چاک بود و لی در نهایت بیشترین ضربه را از همین اعتماد دریافت کرد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها