تصویربرداری پزشکی مغرب مازندران احداث می شود

ساختمان مرکز تصویربرداری پزشکی در مساحت 600 مترمربع در دو طبقه و با هزینه 600 میلیون تومان توسط این خیر احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۳۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: به شدت نیاز حضور افراد خیر برای ارتقای حوزه درمانی در استان هستیم و با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنیم.
 
خورشیدی بیان داشت: در اتاق‌های جدید بیمارستان که بهسازی می‌شود همه امکانات تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی مستقل ایجاد و در کل ساختمان نیز فضاسازی و معماری خوبی دیده شده است.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران، در مراسم افتتاح مرکز تصویربرداری تخصصی پزشکی بیمارستان رازی چالوس اظهار داشت: اقدام بسیار بزرگی که از ابتدای سال پیگیری شد، بهسازی و استاندارد سازی فضاهای بیمارستان‌های تامین اجتماعی در استان بوده که هتلینگ شود و مورد بررسی قرار گرفت و بودجه آن به استان ابلاغ شد.

وی افزود: سه میلیارد و 500 میلیون تومان برای مجموع بیمارستان‌های تامین چالوس اختصاص یافت تا بهسازی شود و به صورت هتلینگ تبدیل که طبق برنامه تا پایان فرودین 96 بهسازی آنها به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: سرمایه‌گذاری خیران در بخش بهداشت و درمان قطعا با حمایت و استقبال ما مواجه خواهد شد و امیدواریم با حضو خیران مشکلات بهداشت و درمان را رفع کنیم.

خورشیدی تصریح کرد: افتتاح مرکز ساختمان تصویربرداری پزشکی مدرن غرب مازندران نیز با هزینه محمد ناصر زندی به‌عنوان خیر احداث می‌شود.

خورشیدی تاکید کرد: ساختمان مرکز تصویربرداری پزشکی در مساحت 600 مترمربع در دو طبقه و با هزینه 600 میلیون تومان توسط این خیر احداث خواهد شد.

وی گفت: تجهیزات مورد نیاز این مرکز تصویربرداری توسط این اداره کل خریداری و اعتبا آن سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

خورشیدی گفت: نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی کمک خوبی به مدیریت درمان تامین اجتماعی چالوس داشته  و مجدانه پیگیر ارتقای حوزه سلامت و درمان استان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها