بنیان گذار و ایده پرداز کمپین دست های مهربانی گفت: امسال گروهی به نام دست های مهربانی (رهروان علی ) تاسیس کردیم که کمک های مردمی رو دریافت و در مناطق محروم نیازمند ، و حاشیه نشین شهر اردبیل پخش میکنیم.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۳۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
حمید جعفری نژاد بنیان گذار و ایده پرداز کمپین دست های مهربانی در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، با اشاره به اینکه بعد از استان اصفهان دیوارمهربانی سال گذشته در اردبیل فعال شد
 
 
، افزود: این طرح سال گذشته خوب جواب نداد چرا که نمکی ها و نون خشکی ها کمک های مردم را از دیوار مهربانی بر می داشتند .
 
 
وی ادامه داد: امسال گروهی به نام دست های مهربانی (رهروان علی ) تاسیس کردیم که کمک های مردمی رو دریافت و در مناطق محروم نیازمند ، و حاشیه نشین شهر اردبیل پخش میکنیم.
 
 
جعفرنژاد با بیان اینکه ما فقط کمک های غیرنقدی را دریافت میکنیم، افزود: تاکنون یک مورد جهیزیه عروس جمع آوری وتحویل داده شده است.
 
وی با اعلام اینکه بالای ۲۰۰ خانواده تحت پوشش این کمپین است، افزود: هر روز وسایلی از جمله کاپشن ، مانتو ، پالتو ، کیف ، کفش ، شال ، کلاه و مواد خوراکی مانند کنسرو ، حبوبات ، روغن ، برنج ، ماکارونی ، گوشت ، مرغ را تحویل وهر جمعه برای پخش حرکت میکنیم .
 
بنیان گذار و ایده پرداز کمپین دست های مهربانی گفت:گزارشات تصویری از مردم مناطق محروم هم ضبط شده که شنیدنش دل هر انسانی رو به درد می آورد .
 
وی در پایان با اشاره به اینکه این کمک ها در مدرسه دین و دانش (واقع درشهرک رضوان)جمع آوری میشود، افزود: در این گروه 10نفر به عنوان اعضای اصلی گروه هستند و خیرین درپخش اقلام مشارکت می کنند.
ارسال نظرات