خبرهای داغ:
با ارسال لوح سپاس:

مدیرکل تبلیغات اسلامی از صداوسیمای مرکز قزوین تقدیر کرد

حجت الاسلام والمسلمین نعمت الهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با ارسال لوح سپاسی به صدا و سیمای مرکز قزوین از مدیر کل و کارکنان این مرکز بخاطر پوشش رسانه ای اربعین تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۴۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نعمت الهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با ارسال لوح سپاسی به صدا و سیمای مرکز قزوین از مدیر کل و کارکنان این مرکز بخاطر پوشش رسانه ای اربعین تشکر و قدردانی کرد.

دربخشی از این لوح آمده است:

اربعین یادمان حماسه جاوید و شکوهمندی است که سیر تاریخ تشیع، بلکه اسلام را متحول ساخت و سرود پیروزی انسان های آسمانی و آزاده، اما مظلوم را برای همیشه در فضایی درد آلود طنین انداز ساخته است.

اربعین، تجدید میثاق با پیروان اختران فروزانی است که دنیا را با انوار تابناک خویش درخشان نموده، با خون مطهر خود پیرایه های ضلالت، تبهکاری، انحراف و بدعت را در سیمای بشریت زدوده اند، اربعین رویداد سترگ درآموز و فرایندهی فراتر از آئین بزرگداشت یادوخاطره شهیدان نینواست.

بدینوسیله از همکاری صمیمانه ی شما در کمیته ی فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی در استان قزوین جهت ارائه خدمات فرهنگی به زائرین اربعین حسینی تقدیر و تشکر می گردد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار