مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:
از آغاز سال جاری تا کنون میزان مساعدت خیران در طرح صدقات 43 میلیارد ریال بوده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۷۰۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه طرح صدقات با هدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: هدف از اجرای این طرح احیای سنت‌های حسنه اسلامی و کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان است.

هدایت صفری با اشاره به اینکه درآمد حاصل از این طرح موجب میشود منابع در مسیر خدمت به نیازمندان جاری شده و در حوزه توانمندسازی خانواده‌ها اثربخش شود؛ اضافه کرد: همه مبالغ جمع آوری شده در این طرح در راستای رفع نیاز های خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله جهیزیه ، مسکن ، کمک به درمان نیازمندان ، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیاز مند هزینه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد مشترکان صندوق صدقات در استان زنجان ۱۳۴۸۴۰است، تصریح کرد: از آغاز سال جاری تا کنون میزان مساعدت خیران در طرح صدقات 43 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه طبق تکنولوژی روز امکان بهره گیری از ظرفیت خیران به صورت اینترنتی و از طریق تلفن همراه نیز فراهم شده است، اضافه کرد: از همین رو خیران میتوانند، انفاقات خود را از طریق تلفن همراه و با شماره گیری کد #024*8877* در حوزه کمک به نیازمندان منشاء خیر و اثر شوند.

صفری در ادامه با تاکید بر حضور بیش از پیش خیران در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد افزود: خیران و نیکوکاران به عنوان شرکای استراتژیک امداد در حوزه فقرزدایی محسوب می‌شوند و حضور پررنگ آنها در این برنامه ها میتواند قدرت مانور کمیته امداد را در حوزه فقرزدایی افزایش دهد .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد مردمی و فعالیتهای ان بر پایه و اساس مردم شکل گرفته است، گفت: افزایش حضور مردم در این بخش موجب کارآمدی و اثربخشی خدمات امداد در سایر بخش ها خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت خیران بسترهایی در کمیته امداد فراهم شده است که خیران با هر نیتی و در هر زمینه ای که تمایل داشته باشند، می‌توانند با کمیته امداد همکاری کنند.

ارسال نظرات