خبرهای داغ:
معاون شهردار قم:

فاز نخست تقاطع شهداي مدافع حرم دهه فجر به بهره برداري می‌رسد

معاون شهردار قم از بهره‌برداري از فاز نخست تقاطع سه سطحه شهداي مدافع حرم در امتداد بلوار جمهوري در قالب روگذر و ميدان همسطح تا دهه فجر امسال خبر داد .
کد خبر: ۸۸۰۷۷۹۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
فاز نخست تقاطع شهداي مدافع حرم دهه فجر به بهره برداري می‌رسد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به وضعیت تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: روگذر این پروژه در امتداد بلوار جمهوری و زیرگذر آن در امتداد بلوار شهیدان محمودنژاد است، این پروژه در اردیبهشت امسال شروع شد و یک ساله تکمیل می‌شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه که شامل پل روگذر در امتداد بلوار جمهوری و میدان همسطح می‌باشد تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و تا پیش از سال جدید ترافیک روی پل میسر خواهد شد و هم اکنون مراحل نهایی در این بخش در حال انجام است.

قاری قرآن با بیان اینکه فاز دوم پروژه شامل زیرگذر در امتداد بلوار محمود نژاد است، گفت:‌ این بخش پروژه تا اردیبهشت سال آینده تکمیل و تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد این پروژه دارای اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است و آزادسازی این پروژه نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان هزینه داشته است، اکنون کل پروژه ۷۵ درصد پیشرفت دارد.

معاون شهردار قم با اشاره به لزوم احداث تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم، گفت:‌ ارتباطات بلوار جمهوری با طرفین بلوار جمهوری در تقاطع محمودنژاد و بلوار فردوسی دو نقطه‌ای است که در این محور اهمیت خاصی دارد.

قاری‌قرآن عنوان کرد: با توجه به اینکه در محور جمهوری میزان تبادلات چپ گرد بالا بوده و به طور معمول در این نقطه ترافیک بالایی وجود داشت، لذا پروژه سه سطحه در این بخش تعریف شد تا میزان ترافیک در معابر موازی توزیع شود
ارسال نظرات