عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
سعیدی گفت: هرچقدر در ارتباط با قرآن سرمایه گذاری کنیم هزینه نیست مسئولان و دست اندرکاران همه باید به این نکته توجه داشته باشند که سرمایه گذاری برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی یک ضرورت است.
کد خبر: ۸۸۰۷۸۱۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به کم شدن اعتبارات قرآنی و اهمیت پرداختن به فعالیت های قرآنی در مسئله فرهنگ گفت: بحث بودجه قرآنی با توجه به اهمیتی که قرآن دارد یک موضوع بسیار اساسی است.

وی افزود: ما همه معتقد هستیم که برنامه زندگی ما در قرآن است و این همه مقام معظم رهبری تاکید فرموده اند و این همه روی فرهنگ قرآنی ما روایات و احادیث داریم همه حاکی از این است که بسیاری از معضلات و ناهنجاری های موجود در جامعه دلیلش این است که ما هنوز از فرهنگ قرآنی فاصله داریم یعنی نتوانستیم خلأ ها را پر کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: هرچقدر در ارتباط با قرآن سرمایه گذاری کنیم هزینه نیست مسئولان و دست اندرکاران همه باید به این نکته توجه داشته باشند که سرمایه گذاری برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی یک ضرورت است نظام ما نظام جمهوری اسلامی است یک پای آن اسلام و پای دیگر آن مردم هستند اسلام یعنی قرآن و ماهیت اسلام همان قرآن است.

سعیدی اظهار داشت: فراکسیون قرآن و عترت مجلس انصافا یک سری حرکت هایی در این زمینه کرده و در کمیسیون فرهنگی مجلس هم این مباحث با جدیت پیگیری می شود امیدواریم که دولتمردان و مسئولان هم توجه داشته باشند.

ارسال نظرات