فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی خبر داد
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: باند قاچاق مواد مخدر در خراسان‌رضوی شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۸۱۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار بهمن امیری مقدم اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر  با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از استان های جنوبی به این استان عملیات گسترده‌ای را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مواد مخدر در یک خودرو پژو 405 جاساز شده و قاچاقیچان قصد انتقال آن به استان خراسان‌رضوی را دارند، از این رو با طرح ریزی عملیاتی افسران زبده عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری تیم‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های بجستان، مه ولات، خلیل آباد و بردسکن شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

سردار امیری مقدم بیان داشت: پلیس در این عملیات بامداد امروز در محدوده شهر خلیل آباد ، با شناسایی خودرو حامل مواد مخدر به راننده آن دستور ایست دادند اما وی بدون اعتنا به هشدار ماموران و با استفاده از تاریکی هوا از محل گریخت.

وی با اشاره به کشف 726 کیلوگرم تریاک از این خودرو خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات سرکرده و یکی دیگر از اعضای این باند که با یک دستگاه  پژو پارس، خودرو حامل مواد را هدایت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها