خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: وحدت ملت ایران بر محور ولایت فقیه ، موجب نابودی استبداد و خشکاندن ریشه نظام فاسد و جبار پهلوی و تحقق انقلاب اسلامی گردید.
کد خبر: ۸۸۰۷۸۵۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
وحدت ملت بر محور ولایت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی در جمع اعضای کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: امروز نیز با حفظ وحدت و انسجام و پیروی از ولایت فقیه از ارزش ها و دستاوردهای شهدا و امام شهیدان حفاظت کرده و همه در زیر یک پرچم قرار داریم.

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر ادامه داد: ولایت مداری ، پایبندی ، پایداری و پاسداری از آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه همه آحاد ملت است و اکنون در سی و هشتمین جشن انقلاب اسلامی در سال اقدام و عمل باشکوه و تاثیر گذار این ایام را دنبال می کنیم. 

وی تاکید کرد: ملت ایران در طول شکل گیری انقلاب اسلامی در چهار دهه بعد از انقلاب وفادارانه بر اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی پایداری نموده و همواره درتمامی صحنه ها با حفظ وحدت و بصیرت و با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب، مسیر شهدا را ادامه می دهد. 

وی اضافه کرد: امروز کسانی که با قلم و تفکر و عمل خود موجب نفاق و تفرقه فتنه می شوند به خونهای شهدا، انقلاب اسلامی و ملت ایران خیانت می کنند. 

هاشمی خاطرنشان کرد: داعش که با حمایت همین دولتهای به ظاهر اسلامی شکل گرفت که دستش به خون مسلمانان بسیاری آغشته شده بر اثر همین تفرقه و اختلاف ها قوت گرفت از این رو اتحاد موجب جلوگیری از نفوذ استکبار و فتنه انگیزی می شود. 

هاشمی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: مسئولان بر سر سفره بیش از شش هزار شهید سرافراز و ایثارگری ها و جانبازی های انسانهایی هستند که مسیر انقلاب را هموار کردند جان خویش را بخشیدند تا ما درعزت، آرامش ، امنیت بتوانیم ارزشهای اسلامی و انقلاب اسلامی را به تعالی رسانده و به جهانیان منتقل سازیم. 

وی افزود: دهه مبارک فجر در سال اقدام و عمل را باید با برنامه های تاثیر گذار دنبال کرد این برنامه ها باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل چهارم انقلاب منتقل سازد. 
دهه فجر از 12 بهمن ماه الی 22 بهمن ماه نامگذاری شده است. 
ارسال نظرات