یک عالم دینی بحرین اظهار کرد که اعدام سه جوان بحرینی اقدام بزرگی است که باید پاسخ بزرگی به آن داده شود و روزهای آینده شاهد پاسخ ملت بحرین به اعدام فرزندانشان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۲۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،"شیخ عبدالله الدقاق" یکی از علمای دینی بحرینی در خصوص اعدام سه جوان از سوی دولت بحرین گفـت: رژیم آل خلیفه قصد دارد با اعدام سه جوان بحرینی آبروی ریخته شده خود پس از فرار 10 زندانی سیاسی از زندان مرکزی بازگرداند. در این حادثه تعدادی از زندانیان سیاسی موفق شدند از زندان مرکزی بحرین فرار کنند و رژیم آل خلیفه تاکنون موفق به یافتنشان نشده است. این حادثه آل خلیفه را در تنگنا قرار داد و برخی تندروهای سنی با تمسخر دولت باعث وارد آمدن فشار به آن شدند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اماراتی ها نیز برای اجرای حکم اعدام افرادی که متهم به دست داشتن در قتل یک افسر این کشور شده بودند، به آل خلیفه فشار وارد می کردند. می توان گفت اعدام جوانان بحرینی برای راضی کردن امارات از یک سو و بازگرداندن آبروی از دست رفته آل خلیفه از سوی دیگر، صورت گرفته است.

این عالم برجسته بحرینی تاکید کرد: انقلاب بحرین وارد مرحله جدیدی شده و اجرای حکم اعدام سه جوان بی گناه نقطه عطفی در این مسیر است، اعدام آنان روحیه انقلابی مردم را احیا کرد و به آن شدت بیشتری بخشید. وضعیت کشور پس از اعدام این سه شهید همچون گذشته نخواهد بود و اختلاف بسیار بزرگی میان ملت بزرگوار بحرین و رژیم آل خلیفه وجود دارد.

وی در پایان به تسنیم گفت: موج خشم مردمی گسترده‌ای در بحرین به راه افتاده است و نمی توان عواقب این اقدام آل خلیفه را پیش بینی کرد، اقدامی که صورت گرفت بسیار بزرگ بود و باید پاسخ بزرگی به آن داده شود، روزهای آینده شاهد پاسخ مناسب مردم خواهیم بود.
ارسال نظرات