معاون توسعه مدیریت جهاد کشاورزی استان مرکزی مطرح کرد

حضور 6 هزار نیروی مردمی جهادگر از استان مرکزی در دوران دفاع مقدس

معاون توسعه مدیریت جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در دوران دفاع مقدس 6 هزار جهادگر از استان مرکزی به جبهه های نبرد اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۳۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی صفری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش جهادگران در رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: جهادگران در زمان جنگ دوشادوش رزمندگان حركت كردند. نقش ارزنده جهاد در بدست آوردن دستاوردهای بزرگ بر کسی پوشیده نیست.

وی جهاد و دفاع دوران مقدس را نعمتی در تقویت خودباوری ملت ایران دانست و افزود: جهادگران پس از جنگ تحمیلی هم ماموريت آبادانی و محروميت زدايی از مناطق محروم كشور را به مانند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به دوش گرفتند و توانستند در ادای وظیفه و مسئولیت خویش سربلند باشند.

برنامه‌های جهادکشاورزی استان در ایام دهه فجر گفت: تجلیل خانواده شهدای روستایی و جهادگرانی که در دوران دفاع مقدس و انقلاب حضور داشتند بخشی از برنامه های این ایام فرخنده است.

وی افزود: سهام سه شرکت از زیرمجموعه جهادکشاورزی در حال واگذاری به بخش خصوصی است که تمام سهام واگذار شده این سه شرکت به ایثارگران جهادکشاورزی واگذار خواهد شد؛ در ایام دهه فجر برگه های این سهام به تعدادی از افراد واگذار می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: 6 هزار جهادگر از استان مرکزی در دوران دفاع مقدس و انقلاب حضور داشتند ونقش آفرین بوده‌اند.

صفری از برگزاری یادواره شهدای جهادگر خبر داد و گفت: چون در ایام دهه فجر حجم برنامه های اجرایی بالاست یادواره شهدای جهادگر استان را در دوران دفاع مقدس برگزار کردیم و همچنین در هفته گذشته به مناسبت سالروز عملیات کربلای 5 همایشی تحت عنوان «جهادگران» را برگزار کردیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یک مرحله اعزام خانواده شهدای جهادگر را با مساعدت بنیاد شهید انجام دادیم و ظهر امروز نیز 40 نفر از جهادگران جانباز استان عازم سفر زیارتی مشهدمقدس می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار