خبرگزاری بسیج: سرپرست کانون بسیج فرهنگیان شهرستان فیروزکوه در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۶۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه، در مراسمی با حضور پرسنل اداره آموزش و پرورش سپاه و ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه، مرتضی حیدری، معاون سابق پشتیبانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان به عنوان سرپرست کانون بسیج فرهنگیان فیروزکوه منصوب شد.

سرگرد یدالله سلیمانی در این مراسم با اشاره به وظایف بسیج در مجموعه آموزش و پرورش اظهار داشت: مهم است که بدانیم بسیج در مجموعه آموزش و پرورش چه ماموریت هایی دارد، یکی از ماموریت ها، افزایش توان علمی فرهنگیان و دانش آموزان وظیفه ذاتی اداره آموزش و پرورش است، بسیج به عنوان یک بازوی اجرایی باید کمک کند که این مهم به نحو بهتری انجام شود.

وی ادامه داد: دومین ماموریت، بحث امور تربیتی و معنویت افزایی است، بسیج در هر مجموعه ای که حضور دارد، این ماموریت را سرلوحه کار خود قرار داده و به طور جد هم پیگیر است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در مجموعه آموزش و پرورش باید به گونه ای باشند که تمام برنامه ها با محتوای هم افزایی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت بسیج فرهنگیان گفت: شان و کرامت فرهنگیان همواره باید حفظ شود، بسیج فرهنگیان اهمیت بسیاری دارد که امید است با قدرت، فعالیت های خود را از سر گیرد.

همچنین محمد رضا بنار مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در این مراسم اظهار داشت: بنده یک بسیجی هستم و به بسیجی بودنم افتخار می کنم، لباسی که بر تن پاسداران انقلاب اسلامی است، لباس امنیت و خدمت است، خیلی از افراد از وظیفه سپاه اطلاع ندارند و تنها در حد یک نیروی نظامی این نهاد را معرفی می کنند، در صورتی که غافل از این هستند که حفظ نظام به دست سپاه است.

وی گفت: با توجه به وجود برنامه های مشترک میان سپاه و آموزش و پرورش از جمله آمادگی دفاعی و راهیان نور، یقیناً آموزش و پرورش همراه و همیار سپاه خواهد بود.

 

ارسال نظرات