مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : 39 پروژه از پروژه‌های دستگاه‌های زیرمجموعه کمیته کارگری در ایام دهه فجر قابل‌افتتاح است که بیشتر این پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی است و پیش‌بینی می‌شود تعداد این پروژه‌ها افزایش یابد.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۷۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج ازلرستان علی آشتاب در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که خدمات نظام و دولت را بیان کنیم، اظهار داشت: کمیته کارگری به مناسبت دهه فجر در همه شهرستان‌های استان تشکیل‌ شده است.

وی افزود: 12 بهمن‌ماه زنگ انقلاب در واحدهای کارگری و تولیدی استان به صدا درمی‌آید و در همه کارخانجات برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی برگزار می‌شود تا عملکرد و کارهای انجام‌شده در استان بیان شود.

وی عنوان داشت : 39 پروژه از پروژه‌های دستگاه‌های زیرمجموعه کمیته کارگری در ایام دهه فجر قابل‌افتتاح است که بیشتر این پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی است و پیش‌بینی می‌شود تعداد این پروژه‌ها افزایش یابد.

آشتاب گفت: تجلیل و تکریم از شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی و تجلیل از ایثارگران از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در استان لرستان انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان بابیان اینکه همایش کوه‌پیمایی عمومی خانوادگی در استان لرستان برگزار می‌شود عنوان داشت : در این ایام از کسانی که به‌نوعی کسب‌وکار مهارتی موفقی داشته و ایجاد اشتغال داشته‌اند تجلیل می‌شود.

انتهای خبر/ز

ارسال نظرات