خبرهای داغ:
مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی با حضور فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح و سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۷۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی با حضور فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح و سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و حضور جناب آقای ناصری، ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی و حجه الاسلام و المسلمین دکتر صالحی، مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح ج.ا.ا برگزار شد.

در این برنامه حجه الاسلام و المسلمین دکتر صالحی در خصوص تبیین سیاست های پیشگیرانه سازمان، مولفه های پیشگیری موضوع مجمع و ارزیابی از مصوبات سازمان قضایی استان و امیر محمود احمدی ریاست محترم بازرسی و ایمنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) آجا در خصوص تبیین سیاست ها و تدابیر نیروهای مسلح در پیشگیری از وقوع جرم، مولفه های پیشگیری مطرح در موضوع مجمع و ارزیابی از مصوبات نیروهای مسلح به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان این برنامه نیز ارائه گزارش توسط جانشین ارشد نظامی آجا در استان، جانشین فرمانده انتظامی استان و جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا (علیه السلام) و نیز ارئه گزارش توسط دادستان نظامی استان از کمیسیون تخصصی قضات صورت پذیرفت.

گفتنی است این برنامه به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) آجا برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها