11 اردیبهشت سال آینده

دومین کنگره استانی شهدای دانشجو کردستان برگزار خواهد شد

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان از برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی کردستان 11 اردیبهشت سال آینده با مشارکت دانشگاه های استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۰۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دومین کنگره شهدای دانشجویی گفت: دومین کنگره شهدای دانشجوی کردستان 11 اردیبهشت سال آینده با مشارکت و همکاری تمام دانشگاه های استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می شود.

 

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در راستای برگزاری این کنگره در تمام دانشگاه های سطح سنندج و شهرستان ها برنامه های مختلفی به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با رشادت ها, ایثار و از خودگذشتگی شهدا در قالب یادواره شهدا, شب شعر, مسابقات فرهنگی و ورزشی و سرکشی از خانواده شهدا, نامگذاری مکان ها و ساختمان های دانشگاه به نام شهدا و ... برگزار میشود.

 

مسئول بسیج دانشجویی کردستان گفت: کمیته‌های مختلف علمی پژوهشی, اجرایی، تبلیغات، پشتیبانی، دبیرخانه و روابط عمومی با عضویت مسئولین مرتبط در دانشگاه‌های مختلف سطح استان تشکیل شده است.

 

محمدپناه تصریح کرد: تجربیات بسیج دانشجویی و دانشگاه های استان در زمینه برگزاری یادواره و کنگره شهدا در سال‌های گذشته ظرفیت بسیار مطلوبی در راستای برگزاری هرچه کیفی‌تر این مهم در سطح استان خواهد بود.

 

وی گفت: با توجه به اینکه تعداد شهدای دانشجوی استان کردستان 9 پس تمام تلاش خود را خواهیم کرد که یادواره‌های شهدای دانشجو استان کردستان متفاوت تر از بقیه یادواره‌ها و در خور شأن شهدای استان برگزار شود

 

وی در پایان روشن کردن چراغ شهدا در همه دانشگاه‌ها را مهم‌ترین هدف در برگزاری این یادواره‌ها در سطح مراکز عالی استان عنوان کرد و بیان داشت: تعامل و هماهنگی بین واحدهای دانشگاهی نقش مهمی در برگزاری یادواره‌های در خور شأن شهدای گرانقدر دارد.
 

در ادامه این جلسه دکتر فردین اخلاقیان رییس دانشگاه کردستان گفت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهداست.

 

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا و ایثارگری‌های آنان هستیم، افزود: یادآوری یاد و خاطر شهدا و حرکت در مسیر اهداف و ارزش‌های آنها مهم‌ترین رسالت امروز ماست.

 

رئیس دانشگاه کردستان از برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کردستان با هدف ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی خبر داد و بیان داشت: این مهم با همکاری وزارت علوم و تحقیقات, وزارت بهداشت و سازمان بسیج دانشجویی در سطح مراکز آموزش عالی استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار