مدیرکل استاندارد اردبیل:

نظارت بر سلامت و کیفیت محصولات تولیدی اردبیل افزایش می‌یابد

مدیرکل استاندارد ‌اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته از این پس نظارت بر سلامت و ایمنی و کیفیت محصولات تولیدی استان ‌افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۴۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارشخبرگزاری بیسج از اردبیل به نقل از تسنیم اردبیل، هاشم علایی در بازدید از یک کارخانه تولید لبنیات‌ اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته از این پس نظارت بر سلامت و ایمنی و کیفیت محصولات تولیدی استان اردبیل افزایش می‌یابد تا بتوانیم از این طریق سلامتی محصولات تولیدی این استان را تضمین کنیم و به ارائه محصولات باکیفیت بپردازیم.

وی افزود: کارخانه لبنیات این شهرستان یکی از مهم‌ترین واحد‌های صنعتی در ارتباط با تولیدات دامپروری استان محسوب می‌شود که به همین دلیل نظارت بر این واحدها در اولویت کاری قرار گرفته تا بتوانیم از این طریق کیفیت محصولات تولید شده را در سطح قابل توجهی افزایش دهیم و به اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: رعایت استانداردها برای رسیدن به موفقیت در کسب بازارهای داخلی و بازارهای فرامرزی امری لازم و ضروری است که باید مورد توجه واقع شود، چرا که استانداردسازی لازمه اعتمادسازی بین محصول و مشتری است و این موضوع زمانی تحقق می‌یابد که بتوانیم استانداردسازی را در محصولات خود به طور کامل رعایت کنیم.

علایی بیان کرد: بسته‌بندی مناسب محصولات یکی دیگر از ابزارهای مهم و اساسی برای بازاریابی بین‌المللی محسوب می‌شود، چرا که به طور حتم با بسته‌بندی مناسب می‌توانیم مشتریان را جذب کنیم و فروش محصولات تولیدی را افزایش دهیم که این مورد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما تمامی تلاش خود را برای حمایت از واحدهای تولیدی زیرپوشش اداره استاندارد انجام می‌دهیم و امیدواریم که واحدهای تولیدی نیز در این راستا گام اساسی بردارند و از هیچ گونه تلاش و همکاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر در ارتباط با ارتقای استانداردسازی و کیفیت محصولات تولیدی دریغ نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار