نماینده مردم دهلران در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
کاظم زاده گفت: از دید دولت که متولی است و سازمان برنامه که این اعتبارات را پیشنهاد داده انتظار است که مسائل قرآنی را به صورت ویژه ببینیم.
کد خبر: ۸۸۰۸۱۵۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به کم شدن اعتبارات قرآنی و اهمیت پرداختن به فعالیت های قرآنی در مسئله فرهنگ گفت: نقدهای مختلفی بر بودجه 96 وارد است علی الخصوص در بعضی ردیف ها اعتبارات پیش بینی شده در جداول مختلف اولا یک سری بودجه ها حقیقتا چند برابر افزایش پیدا کرده و بعضی ردیف ها بدون هیچ دلیلی کاهش پیدا کرده اند.

وی افزود: در بحث بودجه قرآنی با توجه به اینکه همه چیز از فرهنگ و تعالیم و آموزه های قرآنی است ما باید آنچه را که می دانیم بر اساس زندگی دینی خود هزینه کنیم نباید از این لحاظ قصور داشته باشیم البته در آینده در کمیسیون تلفیق احتمال اینکه بودجه تغییر کند هست ولی از دید دولت که متولی است و سازمان برنامه که این اعتبارات را پیشنهاد داده انتظار است که مسائل قرآنی را به صورت ویژه ببینیم.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اساس تفکر ما وقتی قرآنی باشد مطمئنا مسیر ما مسیر خستگی ناپذیری می شود متاسفانه ما الان بعضی دستورات قرآنی را در کشورهای دیگر می بینیم که رعایت می شود ولی در کشور ما بی توجهی می شود. دستورات قرآنی معنویت بلند و عالی برای ما به همراه دارد اگر چارچوب زندگی ما قرآنی شود مطمئنا ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

ارسال نظرات