امام جمعه مشگین شهر تاکید کرد که فضای مجازی به قتلگاه جوانان این مرزو بوم تبدیل شده و متاسفانه شورای عالی فضای مجازی نیز هنوز اقدام اساسی در ساماندهی این فضا نکرده است.
کد خبر: ۸۸۰۸۱۷۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبر گزاری بسیج از مشگین شهر به نقل از سفیر مشکین ، حجت الاسلام رضا با وقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر با انتقاد از عملکرد شورای عالی فضای مجازی گفت: در حالی که فساد و ناهنجاری های اجتماعی واخلاقی روز به روز در فضای مجازی در حال گسترش می باشد، این شورا اقدام اساسی برای مقابله با این مهم انجام نداده است.
 
وی با بابیان اینکه بهترین راه سالم سازی و ایمن سازی جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن حاکمیت ارزشهای اسلامی می باشد ازاعتیاد به عنوان مهلک ترین سوغات استکبار برای تباهی جوانان کشور نام برد.
 
وی مدرک گرایی در برخی از موسسه ها ودانشگاه های کشور را از آسیب های جدی در راستای جلوگیری از تولید فکر ، دانش واندیشه بیان کرده و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را تکیه بر توان داخلی ورونق اقتصاد مقا ومتی دانست.
 
حجه الاسلام با وقار در ادامه با تشریح بخشی از توطئه های آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی گفت : بزرگترین دستاورد بر جام اثبات بد عهدی ودروغگویی دولت آمریکا درجهان بود ودستگاه دیپلماسی کشور باید در این خصوص موضع جدی داشته باشد.
ارسال نظرات