کد خبر: ۸۸۰۸۱۹۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

علی عباس داودنیا مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اعلام فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه 100 ثانیه ای و موبایلی"چراغ" در استان کردستان خبر داد.

 

وی افزود: انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان باهدف گسترش مفاهیم ارزشی و در موضوعات ایثار و شهادت،وحدت و همدلی، پیشمرگان و دفاع مقدس، مدافعان حرم، استکبار ستیزی، ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، سبک زندگی ایرانی اسلامی و موضوعات آزاد با رویکرد اجتماعی نخستین جشنواره فیلم چراغ را برگزار می نماید.

 

وی گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی شامل موضوعات داستانی، مستند،پویانمایی، فیلمنامه نویس و در بخش مردمی شامل فیلم های موبایلی برگزار می شود.

 

داودنیا در ادامه سخنان خود به مقررات شرکت در جشنواره اشاره کرد و افزود: این مقررات شامل تکمیل فرم ثبت نام،ارسال سه نسخه فیلمنامه،ارسال یک قطعه عکس 3*4 فیلمساز است و هر فیلم می بایست بر روی یک dvd ارسال شود.

 

وی با بیان اینکه کلیه فیلم سازان استان کردستان مجاز به شرکت در این جشنواره می باشند، ادامه داد: زمان فیلم های ارسالی در بخش اصلی حداکثر 5 دقیقه و در بخش موبایلی حداکثر 3 دقیقه است و در بخش فیلمنامه یک نسخه از متن اصلی به صورت فایل word به همراه فایل pdf ضروری است که به دبیرخانه ارسال شود.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با اشاره به بخش جوایز جشنواره گفت: به نفرات برتر موضوعات در هر دو بخش جشنواره تندیس لوح تقدیر و جوایز نقدی ارزنده تعلق خواهد گرفت و محدودیتی نیز در تعداد آثار ارسالی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

 

وی مهلت ارسال آثار را تا 25 بهمن ماه سالجاری عنوان و اظهار کرد: نتایج داوری آثار جهت تولید 30 بمهن ماه و مراسم اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز نیز 8 اسفندماه برگزار می شود.

 

داودنیا بیان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس سنندج، مجتمع فرهنگی و هنری فجر، سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان شماره تماس 0873319178 همراه با فرم شرکت در جشنواره با مشخصات نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، کدملی، محل تولد،کدپستی، تلفن ثابت، تلفن همراه آدرس و همچنین مشخصات آثار شامل نام اثر، نویسنده، کارگردان،زمان فیلم و خلاصه داستان ارسال نمایند.

ارسال نظرات