امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

برجام چیزی جز وعده های بدون عمل نبود

مولوی بلال مقدسیان گفت: برجام چیزی جز وعده های بدون عمل و ناکارامد طرف های مقابل نبوده است
کد خبر: ۸۸۰۸۱۹۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان  مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به  اولین سالگرد اجرای توافق هسته‌ای برجام، اظهار کرد: برجام چیزی جز وعده های بدون عمل و ناکارامد طرف های مقابل نبوده است و تاکنون هیچگونه عمل مثبتی از طرف های مقابل مشاهده نشده است.
وی با بیان اینکه برجام تاکنون دستاوردی برای اقشار مستضعف مختلف مردم در جامعه نداشته است افزود: پس از گذشت یک سال از اجرای توافق هسته ای برجام، شاهد و ناظر بد عهدی‌های مکرر طرف مقابل و به خصوص دولت آمریکا هستیم.
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه برجام یک بهانه برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان بود، تصریح کرد: زیرا آنها با ملت و اصل نظام اسلامی ما مشکل دارند.
مولوی بلال مقدسیان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه به تعهدات خود عمل کرده است و هیچگاه زیر پای قول و وعده هایش نگذاشته است.
وی با بیان اینکه البته مقام معظم رهبری همیشه به بدعهدی های طرف مقابل اشاره کرده است خاطرنشان کرد: ما باید به توان داخلی خودمان تکیه کنیم و کاری کنیم که تولیدات ملی در جامعه جایگزین تولیدات خارجی شود.
ارسال نظرات