در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان برگزار شد
همایش "نقش زن بلوچ در حفظ ارزش‌های اسلامی"در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: ۸۸۰۸۲۱۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، همایش "نقش زن بلوچ در حفظ ارزش‌های اسلامی"در شهرستان خاش برگزار شد.
مدیر اجرائی کانون فرهنگی "زنان بلوچ" استان سیستان و بلوچستان  در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش اظهار داشت: این همایش در راستای تبیین چگونگی نقش‌آفرینی زنان قوم بلوچ که از اصیل‌ترین زنان ایرانی هستند در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه بحث عفاف و حجاب برگزار شده است.
وی افزود: بانوان در جامعه امروز نقش کلیدی آموزش و انتقال تعالیم قرآنی و ارزش‌های دینی و مفاهیم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب را به کودکان نسل جدید را بر عهده دارند.
زهرا خواجوی‌نژاد افزود: دشمنان اسلام تلاش دارند از طریق جنگ نرم  و تبلیغات منفی، زنان را از توجه به پوشش اسلامی بازدارند اما زنان مسلمان و حتی زنان اروپایی به این واقعیت رسیده‌اند که آرامش را تنها در پوشش اسلامی می‌توان یافت.
وی گفت: امروز دشمنان نمی‌توانند پیشرفت و رشد اسلام را ببینند و تاب و تحمل پیروزی و گسترش اسلام را ندارند بنابراین تلاش می‌کنند با این حرکات وقیحانه اسلام را خدشه‌دار کنند.
خواجوی‌نژاد تصریح کرد: زن ایرانی با حفظ حجاب و عفت خود از زنان کشورهای دیگر موفق‌تر می‌یابد و دارای عزت و سرافرازی است و این امر مدیون حفظ ارزش‌های اسلام است
ارسال نظرات