فرماندار تربت‌جام در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر:

میز خطابه‌های نظام اسلامي منتسب به تفکر خاصي نيست/ مديران در دهه فجر از ارائه کارهاي تکراري پرهيز کنند

فرماندار تربت جام تاکید کرد: مديران در دهه فجر از ارائه کارهاي تکراري سال‌های گذشته پرهيز و با احياي گفتمان انقلاب اسلامي و متناسب با شرايط جديد طرح‌های نو را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۲۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دهه فجر گفت: میز خطابه‌های نظام اسلامي منتسب به جريان و تفکر خاصي نيست، مديران و مسئولان در دهه فجر اصول و مباني انقلاب، نظام و امام و رهبري را تبيين کنند.

وی افزود: مديران در دهه فجر از ارائه کارهاي تکراري سال‌های گذشته پرهيز و با احياي گفتمان انقلاب اسلامي و متناسب با شرايط جديد طرح‌های نو را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

وي تصريح کرد: سلسله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر می‌بایست به وحدت، اتحاد، همدلي، ولايت مداري، همبستگي ملي و اجتماعي جامعه کمک کند.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به این‌که متناسب با واقعیت‌های موجود با مردم حرف بزنیم خاطرنشان کرد: مديران و مسئولان در دهه فجر کارنامه‌های موفق ملی و بین‌المللی را به مردم تشریح نمایند و به پايداري و قوام نظام اسلامی کمک کنند.

وي تأکید کرد: گوش مردم بدهکار مزخرفات نيست، خطبا و سخنران که در دهه فجر دعوت می‌شوند بايد ملاحظات مسائل سياسي و مذهبي را داشته باشند و توجهات مردم را به سمت اصول اصلی انقلاب اسلامی هدايت و رهنمون سازند.

رستمي عنوان کرد: جشن‌های پيروزي انقلاب بايد شادی‌آفرین و متناسب با شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرا شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار