پایگاه مقاومت بسیج القدر دانشگاه علوم پزشکی گناباد، به عنوان پایگاه موفق در سطح پایگاه‌های سپاه استان خراسان رضوی در ششمین جشنواره استانی مالک اشتر بسیج انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۴۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در مراسمی توسط سرهنگ علی ابراهیم زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه بسیجیان این پایگاه قدردانی شد. در این مراسم لوح افتخار این موفقیت که به امضای سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) رسیده، به دکتر رضا احمدی رئیس دانشگاه و شمسی فرمانده پایگاه القدر تقدیم شد

متن لوح فوق بدین شرح است؛

لوح افتخار سازمانی

همواره از سپاهیانت ستایش کن و کارهای مهمی که انجام داده‌اند را بر شمار، زیرا یادآوری کارهیا ارزشمند آنان، شجاعان را بر می‌انگیزاند. (نهج‌البلاغه، نامه ۳۱و۵۳)

 

فرمانده و بسیجیان عزیز پایگاه مقاومت بسیج کارمندی القدر گناباد

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۴ مفتخر به کسب عنوان پایگاه موفق در سطح پایگاه‌های سپاه استان در ششمین جشنواره استانی مالک اشتر بسیج گردیده‌اید.

بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک شما بسیجیان عزیز و خدوم آن پایگاه مقاومت می‌باشد. اینجانب بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نماییم. ان‌شاء‌الله این افتخار در سال‌های آتی نیز حفظ گردد.

سرتیپ دوم پاسدار یعقوب‌علی نظری

فرمانده سپاه امام رضا(ع)


ارسال نظرات
پر بیننده ها