مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه در جمع بسیجیان زابل:

مساجد منابع قدرتی نظام جمهوری اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه در جمع بسیجیان زابل گفت:مساجد منابع قدرتی نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: ۸۸۰۸۲۶۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان: حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده در مسجد امام حسن (ع)محله حسین آباد شهرستان زابل گفت:قرائت ادعیه ومناجات در مساجد یکی از مهم ترین کارهای فرهنگی است که باید در جامعه امروزی بیش از هر زمان دیگر برای مقابله با تهدیدات ودسیسه های دشمنان از آن استفاده وبهره برداری کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان افزود:منابع قدرتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مساجد هستند که در این مکان های مقدس ادعیه ومناجاتهایی برگزار می گردد که این بر خلاف قواره های دنیا است .
وی تصریح کرد:ما باید با رویکرد جدید در بین مردم حضور یابیم وبا شعار های قرآنی وعمل به قرآن سبک زندگی خود را به سبک زندگی اسلامی تغییر دهیم وبا دید ونگاه انقلابی گری در پی حل مشکلات انقلاب باشیم.
وی در پایان با تاکید بر این مطلب که بعد از خداوند منان تمام مولفه های قدرت ما مردم هستند اظهار داشت:حضور با بصیرت مردم در تمام عرصه امروز دشمنان را مایوس کرده وحضور وحدت آفرینان برادران وخواهران بسیجی در مساجد جهت اقامه نماز به جماعت وقرائت ادعیه ومناجات ها خود یکی از عوامل نا امیدی دشمنان است این حضور مانع دست یابی دشمن به اهدافشان است. 
ارسال نظرات