فرمانده سپاه تربت‌جام در آيين تجليل از هنرمندان بسیجی:

سوق دادن مخاطبين به‌سوی دین‌مداری و حفظ ارزش‌های اسلامی یک هُنر انقلابی است

فرمانده سپاه پاسداران تربت‌جام بیان داشت: هنرمندان با هنرنمایی مخاطبين را به‌سوی دین‌مداری و حفظ ارزش‌های اسلامی و هنر انقلابی سوق دهند.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۶۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ ابوطالب جوان در آيين تجليل از هنرمندان بسيجي با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حقیقت هنرمتعهد و این‌که هنریک موهبت الهي است گفت: هنرمندان با هنرنمایی مخاطبين را به‌سوی دین‌مداری، حفظ ارزش‌های اسلامی و هنر انقلابی سوق دهند.

وی مسئولیت‌پذیری و تربیت هنرمندان متعهد را لازم و ضروری برشمرد و افزود: هنر و اخلاق با همدیگر ممزوج‌اند و آثار يک هنرمند زماني ماندگار و اثرگذار است که در لابه‌لای کارهای هنري یک پیوست فرهنگی باانگیزه الهي حاکم باشد و ریاکاری نباشد.

وي با گراميداشت ياد و خاطره ده شهيد هنرمند اين شهرستان در عرصه دفاع مقدس تصريح کرد: هنرمندان با خلق آثار فاخر هنري سیره و منش قهرمانان واقعی ملی در عرصه علم، جهاد و شهادت را احيا و تصویرسازی کنند.

در ادامه اين محفل هنري رئيس اداره ارشاد اسلامي تربت‌جام با قدردانی از فعالان کانون بسيج هنرمندان گفت: هنرمندان بسيجي از ابتداي سال جاري و به‌ویژه در تابستان در محل بوستان‌های سطح شهر آثار ارزشمندی در قالب برنامه «دين، نشاط، زندگي» به مخاطبين ارائه کردند که قابل‌ستایش است.

نعمت‌الله فياض افزود: امکانات فرهنگي تربت‌جام درخورشان مردم و هنرمندان نيست، اما با همين امکانات ضعيف هنرمندان متعهدانه به ایفای نقش پرداخته و در عرصه‌های مختلف فعال‌اند.

مسئول کانون بسيج هنرمندان به تعطيلي تنها سينمايي شهرستان در بيست سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اخیراً به همت شهرداري کار بازسازي سينما شروع‌شده و اميدواريم که در آينده نزديک مورد بهره‌برداری قرار بگيرد، اما با همین وجود فیلم‌های فاخر جشنواره عمار در سالن کوچک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران شد که مورد استقبال چشم‌گیر مردم قرار گرفت.

فیاض خبر داد: زمين مناسبي براي احداث ساختمان کانون بسيج هنرمندان با برخورداری از تماشاخانه و نگارخانه با همراهي شهرداري تدارک شده است که با ساخت اين مکان مشکل کمبود فضاي فيزيکي فرهنگي تا حدودي مرتفع می‌شود.

گفتنی است؛ در پايان فعالان کانون بسيج هنرمندان معرفي و از سوي سپاه پاسداران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لوح سپاس و هداياي نقدي اهدا و از هنرمندان بسیجی طی آیینی باشکوه تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها