خبرهای داغ:
شهردار منطقه دو تبریز از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در برخی مدارس سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۰۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، رسول موسایی گفت: به منظور فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان برای اجرای طرح تفکیک زباله های قابل بازیافت از مبدا، اجرای این طرح طبق برنامه ریزی این شهرداری با مشارکت سازمان مدیریت پسماند تبریز و همکاری سازمان آموزش و پرورش، در مدارس سطح حوزه منطقه دو آغاز شده که تاکنون در ۴ مدرسه ابتدایی دخترانه به اجرا درآمده است.

وی در ادامه افزود: این طرح که در مدرسه ابتدایی میثاق شهرک شهید یاغچیان بعنوان پنجمین مرکز آموزشی آغاز شده است برای تشویق دانش آموزان برای مشارکت در امر تفکیک زباله از مبدا علاوه بر آموزش آن ها، اجرای آن به همراه مسابقات مختلف اعم از نقاشی و فعالیت های فرهنگی و اهدای جوایز و بسته های آموزشی است.

موسایی با عنوان اینکه آموزش طرح تفکیک زباله های قابل بازیافت برگرفته از آموزش کارشناسان مجرب شهرداری منطقه دو تبریز است، اظهار داشت: توزیع مخازن ویژه پسماند خشک، توزیع بروشورهای آموزشی و در نهایت انتخاب همیار پاکبان در مدارس سطح حوزه شهرداری منطقه دو از مواردی بشمار می آید که به همراه اجرای تفکیک زباله از مبدا به اجرا درآمده است.

اجرای آموزش فرهنگ تفکیک زباله از مبدا توسط شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز با یک زمانبندی منظم، برای همه مدارس تحت حوزه این منطقه برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات