بشیری گفت: اقداماتی خوبی که در مورد طرح مسکن مهر با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهر سازی به خصوص در دولت قبل صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۱۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲

فرهاد بشیری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عدم پاسخگویی دولت به متقاضیان طرح مسکن مهر گفت: مسکن مسأله بسیار مهم و نیاز عمیق همه جوامع است.

وی افزود: خصوصا در جامعه ما با توجه به اهتمامی که به مسأله خانواده دارد یکی از نیازهای اساسی خانواده ها مسکن است.

بشیری تصریح کرد: اقدامات خوبی در مورد طرح مسکن مهر با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهر سازی به خصوص در دولت قبل صورت گرفت. ما از نزدیک شاهد بودیم که دولت قبل با چه تلاشی برای تأمین مسکن برای مردم اقدام می کردند.

وی ضمن اینکه طرح مسکن مهر را موفق دانست، افزود: اما کار بزرگ ممکن است نواقصی هم داشته باشد ولی طرح مسکن مهر نمره قبولی گرفت. با آغاز کار دولت یازدهم مشخص بود که دولت باید بتواند با شتاب طرح مسکن مهر را جلو برده و نواقص آن را بر طرف کند اما اقای آخوندی توان این کار را نداشت. علی رغم اینکه آقای آخوندی در مجلس اعلام کرد که با جدیت این کار را دنبال خواهد نه تنها پروژه را ادامه نداد بلکه آن را مزخرف خواند.

بشیری تصریح کرد: این نماینده سابق مجلس عنوان کرد: پروژه ای که می توانست مشکلات مردم را حل کند با یک رخوت و کندی دنبال شد بعد دولت پروژه مسکن اجتماعی را مطرح کرد اما مسأله این جا بود که هر طرحی با هر عنوانی باید منجر به حل مشکلات مردم شود و در این دولت یک راه هموار برای خانه دار شده مردم وجود نداشت.

بشیری ضمن انتقاد از رویه دولت در خصوص طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: دولت برای حل مشکلات مردم پای کار نیست. با نشستن در وزارت خانه که نمی شود کار مردم را حل کرد و گرنه همین مشکلاتی که می بینیم را خواهیم داشت که هنوز برخی از افراد خانه های مسکن مهر را تحویل نگرفته اند.

ارسال نظرات