رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی در راستای ارتقای تخصصی اعضا از جمله برنامه‌های اجرایی توسط سازمان بسیج حقوقدانان در استان است.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۱۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ابوطالب اصغری در نشست شورای عالی سازمان بسیج حقوقدانان گیلان که در دادگستری استان برگزار شد با اشاره به برنامه‌های اجرایی این شورا در سال جاری اظهار کرد: برنامه آموزش حقوق شهروندی و ارتقای سطح دانش حقوق شهروندان در اداره‌ها، سازمان‌ها و مدارس گیلان برگزار شده است.

وی به ارائه مشاوره و خدمات حقوقی رایگان به‌ویژه برای شهروندان کم برخوردار و محروم در مناطق و حاشیه شهرها در گیلان اشاره کرد و افزود: برنامه راهیان نور تخصصی حقوقدانان توسط سازمان بسیج حقوقدانان گیلان انجام گرفته است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از ورود به شناسایی معضلات و آسیب‌های حقوقی و قضایی استان توسط سازمان بسیج حقوقدانان گیلان خبر داد و بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی در راستای ارتقای تخصصی اعضا از جمله برنامه‌های اجرایی توسط سازمان بسیج حقوقدانان در استان است.

اصغری به برگزاری کارگاه تخصصی و کاربردی حقوق ثبتی در ماه گذشته در گیلان اشاره کرد و گفت: دهه نخست بهمن‌ماه جاری با توجه به سیاست‌های کلی قوه قضائیه در برنامه ششم توسعه کشور و همچنین امور و توسعه مراکز داوری و جلوگیری از اطاله دادرسی، کارگاه تخصصی داوری و حکمیت با استادی مرتضی شهبازی رئیس دانشکده دانشگاه حقوق با همکاری مرکز علمی کاربردی زندان‌ها در استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات