نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
بشیری گفت: متأسفانه به جامعه آدرس اشتباه داده می شود و دولت با خرید یک فروند هواپیما چه چیزی می خواهد بگوید که این همه هیاهو به پا کرده است؟
کد خبر: ۸۸۰۸۳۱۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳

فرهاد بشیری، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزای بسیج، با اشاره به عدم ضرورت خرید هواپیمای ایرباس و توجیه ناپذیری اقتصادی آن گفت: متأسفانه به جامعه آدرس اشتباه داده می شود. دولت با خرید یک فروند هواپیما چه چیزی می خواهد بگوید که این همه هیاهو به پا کرده است؟. به مردم نباید آدرس اشتباه دهیم و ما باید به جای خرید هواپیما به فکر زیرساخت ها و توجه به تولید باشیم.

وی افزود: ما در بحث هواپیما باید ببینیم که چه داده ایم و چه گرفته ایم؟ جوانان خوب کشور در زمینه های علمی زحمت کشیده و جان شان را در این راه داده و کشور را در سطح منطقه و بین المللی مطرح کرده اند. هواپیما خریدن در تمام دنیا متداول است. این در حالیست که این هواپیما هم اجاره ای است و اتفاق مهمی در این زمینه رخ نداده که این همه شادمانی برای آن شود .

این نماینده سابق مجلس در پاسخ به ین سوال که دولت تا چه اندازه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیش می رود؟ خاطرنشان کرد: انتظار می رفت در بحث اقتصاد مقاومتی دولت مصمم تر کار می کرد ولی دولت با کم تحرکی کار را پیش می برد. دولتی ها اگر از کاخ هایی که برای خود درست کردند خارج می شدند می توانستند خدمات بیشتری به مردم دهند.

ارسال نظرات