خبرهای داغ:

اعتماد به دولتمردان غربی، با وجود ولایت ساده لوحی است

یکی از مربیان طرح صالحین سپاه کلیبر در نشست هیئت عاشقان ولایت پایگاه امام رضا(ع) گوزالان گفت: باوجود نعمت ولایت و هدایت های او، اعتماد به دولتمردان غربی بسیار ساده لوحانه است.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۱۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عین اله نجفی افزود: برخی از سیاسیون ما فریب خنده وزیر خارجه آمریکا شدند و به آن ها اعتماد کردند در حالی که هر خنده نمی تواند نشانه دوستی و حسن ظن باشد گاهی دشمن برای فریب دادن و گاهی برای شکست خوردن طرف مقابلش می خندند.

وی خاطر نشان کرد: در جریان مذاکرات هسته ای با وجود اینکه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نتیجه مذاکرات هسته ای در آغاز مذاکرات گفته بودند که بنده نسبت به این مذاکرات خوش بین نیستم بسیار ساده لوحانه بود که به آمریکا اعتماد کردند و تن به مذاکرده دادند که نتیجه ای جز بدعهدی و تمدید تحریم ها از طرف گروه مقابل نداشت.

نجفی ادامه داد: دولتمردان ما به همه جزئیات برجام عمل کردند و تقریباً کرکره مراکز هسته ای را پایین آوردند در طرف مقابل کشورهای غربی و در رأس آن ها آمریکا با شیطنت خود پس از یکسال کش و قوس دوباره اقدام به تمدید تحریم ها کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تیزبینی که داشته اند آمریکا را شیطان بزرگ نامیده اند، بیان کرد: دولتمردان باید بجای اینکه به حرف های جان کری و غیره اعتماد می کردند باید به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبری که در همه ابعاد و زمینه ها راهنمای همه ما هستند اعتماد می کردند.

نجفی اظهار داشت: ما اگر به تاریخ گریزی بزنیم می بینیم که آمریکا نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای دیگر هم شیطنت کرده است و بدعهدی کرده است چراکه بدعهدی و پیمان شکنی در نهاد آن ها ریشه دوانیده و فقط به منافع خود توجه دارند و به خاطر آن حاضرند هر کار شیطانی و زشتی را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها