مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: هجمه ها به سپاه و بسیج دلیل نوع نگاه دشمن برای تضعیف این نهادهای انقلابی است زیرا استکبار جهانی به دنبال فاصله اندازی و ایجاد اختلاف بین نیروهای مسلح و مردم است.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۳۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
سردار حسین بهشتی مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه سپاه  و بسیج به عنوان خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی عمل می کنند گفت: دشمن تلاش دارد که با استفاده از جنگ نرم، انقلاب اسلامی را از درون دچار تزلزل و اختلال کند و سپاه و بسیج به عنوان عنصرهای اصلی انقلاب اسلامی باید راه نفوذ را بر دشمن ببندند.
 
وی با اشاره به اینکه تا به امروز با تلاش های نهادهای انقلابی، شاهد پیشرفت و پیروزی در برابر دشمن بودیم افزود: هجمه هایی به سپاه و بسیج وارد می شود که دلیل آن، نوع نگاه دشمن در جهت تضعیف این نهادهای انقلابی است چرا که  استکبار جهانی به دنبال فاصله اندازی و ایجاد اختلاف بین نیروهای مسلح، مردم، مدیران و مسئولین کشوری و نظامی است.
 
سردار بهشتی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هم شاهد حضور فعال نیروهای بسیجی و مردمی در عرصه های نبرد بودیم، اظهار داشت: قطعا اگر مشارکت و همدلی مردم در جهت مقابله با هجمه های دشمن نبود، تا به امروز چیزی به نام انقلاب اسلامی وجود نداشت و این مردم هستند که همچون سدی محکم، در برابر استکبار ایستادگی کرده اند.

ارسال نظرات