مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با «بسیج»:
سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند،گفت: بحمدالله سپاه و بسیج در طول چند سال گذشته توطئه های زیادی از سوی دشمن را خنثی نموده اند.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۳۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
سرهنگ علی‌پاشا محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه رصد و شناسایی دشمن، یکی از مهمترین برنامه های بسیج است، گفت: برای مقابله با هجمه های دشمن باید آنها را به خوبی رصد و شناسایی کنیم و اگر در این عرصه موفق بودیم، می توانیم به خوبی در مقابل آنها ایستادگی کنیم و راه نفوذ را بر آن ببندیم که بحمدالله سپاه  و بسیج در طول چند سال گذشته توطئه های زیادی از سوی دشمن را خنثی نموده اند.
 
وی ادامه داد: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند و در فتنه سال 88 دیدیم که دشمن تمام توان خود را به کار بسته بود تا موجب براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شود و حضور به موقع سپاه و بسیج در مقابله با فتنه گران باعث شد که بساط فتنه برچیده شود و حماسه مردمی 9 دی، پایانی بر امید دشمن در جهت  ضربه وارد کردن به انقلاب اسلامی بود.
 
مسئلو سازمان بسیج عشایری در ادامه با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ نرم قصد تخریب انقلاب اسلامی را دارد افزود: تضعیف رهبری و ناکارآمد‌سازی مدیران در کشور، ایجاد بی‌ثباتی، مشروعیت‌زدایی، ناپایداری سیاسی و ناکارآمد‌سازی نظام، ایجاد یک جنگ رسانه‌ای برای تسخیر اذهان جامعه هدف هویت‌زدایی و ترویج فرهنگ و سبک زندگی غربی، ایجاد گسست‌های اجتماعی و... از جمله اهداف کلان دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است که نیاز است که بسیج و سپاه بیش از پیش با شناسایی این اهداف شوم استکبار، با اقتدار در برابر آن ایستادگی کنند.

ارسال نظرات