استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»عنوان کرد

عوامل افزایش ناهنجاری های روحی در جوانان

احمدرضا بسیج گفت: تناقض هایی که در جامعه اتفاق می افتد موجب شکل گیری ناهنجاری های روحی و روانی در جوانان و نوجوانان می شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۳۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

عوامل ایجاد ناهنجاری های روحی در جواناناحمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به دلایل افزایش ناامیدی و افسردگی در جوانان اظهار داشت: امروزه نظام آموزش ما سکولار است درحالیکه مولفه های فکری ما سکولار نیست و تناقض هایی که در جامعه اتفاق می افتد موجب شکل گیری ناهنجاری های روحی و روانی در جوانان و نوجوانان می شود.

وی در توضیح این مطلب ادامه داد: مسائل روحی و روانی مانند افسردگی و ناامیدی ها و تنبلی هایی که در جوانان ایجاد شده یکی از معضلات جدی جامعه ما است که به سیاست های اشتباه دولتمردان و یا عدم توجه و عدم باور نسبت به برخی مسائل بر می گردد.

مدرس دانشگاه خاطر نشان کرد: پیشنهاد ما به دولتمردان و مسئولان سیاسی و فرهنگی مملکت این است که مسئولتی خود را پذیرفته به درستی انجام دهند، جامعه نیازمند مدیران لایق و با باور بالا به اعتقادات دینی هستند اما متاسفانه توجه چندانی نمی شود، لذا با یک برنامه ریزی درست و به موقع می توان ریشه معضلات را در کشور از بین برد .


ارسال نظرات
آخرین اخبار