سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت : 20هزار دانش آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام شدند واین اعزام ها تا خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۴۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، خدانظر دریکوند در جمع خبرنگاران تعامل و مشارکت را از باور ها و سیاست های محوری دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و اظهار داشت: تربیت انسانی خودباور و خداوباور بر پایه سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است و مسلم است که این رسالت مهم با مشارکت و تعامل با سایر دستگاه ها امکان پذیر است.

وی از دستگاه ها و نهادهایی مانند بسیج، سپاه و آموزش و پرورش به عنوان ارکان نظام اجتماعی یاد کرد و افزود : باید همه به دنبال اهداف متعالی باشیم و همدیگر را در رسیدن به اهداف کلان تعلیم و تربیت یاری کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه نباید آموزش و پرورش و بسیج را به عنوان دو نهاد جدا از هم تصور کرد، تصریح کرد: این دو نهاد تاثیر گذار مشترکات فراوانی با هم دارند.

دریکوند خاطر نشان کرد : تعامل و همکاری بین بسیج و آموزش و پرورش اگر بر پایه برنامه ریزی و هماهنگی قبلی باشد کمک می کند تا دانش آموزان و فرهنگیان بهتر به وظایف خود عمل کنند و از آسیب به آموزش و پرورش جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان در عرصه های مختلف انقلاب همواره حضوری تعیین کننده و اثر بخش داشته اند گفت: امروز با وجود منابع انسانی متعهد و تحصیل کرده واژه هایی مانند بسیج، ایثار، جهاد و شهادت در آموزش و پرورش غریبه نیست و این واژه ها با سرشت فرهنگیان عجین شده است.

دریکوند در پایان از اعزام ۲۰ هزار دانش آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اشاره کرد و گفت : این اعزام ها تا خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر /ز
ارسال نظرات