مدیر فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(ع) دشتی:

امروز هیچ کشوری قادر به بیان قدرت سپاه نیست

بوشهرـ مدیر فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: امروز هیچ کشوری قادربه بیان قدرت سپاه نیست و این را از بدو پیروزی انقلاب تا امروز شاهد هستیم.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۴۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، اکبر سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج از شهرستان دشتی، ضمن تبریک سالروز دستگیری دو فروند شناور رزمی آمریکایی حامل ده تفنگدار مسلح که وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند اظهار داشت: این کوچکترین عملیاتی بود که توسط سربازان ولایت نسبت به متجاوزان در ورود به آب‌های سرزمینی ایران اسلامی انجام گرفت زیرا قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی قدرتی است که نمی‌توان آنرا را در یک ساعت، روز، هفته، ماه و سال توصیف کرد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: امروز هیچ کشوری قادر به بیان قدرت سپاه نیست و این را از بدو پیروزی انقلاب تا امروز شاهد هستیم.

وی افزود: دستگیری و توقیف دو فروند شناوری رزمی آمریکایی و دستگیری 10 سرنشینان آن توسط واحدهای شناوری رزمی این نیرو در خلیج فارس که دارای سلاح‌های نیمه‌سنگین بودند نتوانستند کوچکترین عکس‌العمل را از خود نشان دهند و بخش کوچکی از قدرت رزمندگان اسلام است.

سلیمانی یادآور شد: یکی از وظایف مهم فرهنگی و اجتماعی اطلاع‌رسانی است و امروزه نبرد استکبار با ملت‌ها جنگ فرهنگی است و این امر خطیر مسؤولیت ما را دو چندان می‌کند.

وی اضافه کرد: جوانان سنگر و خط مقدم جنگ فرهنگی هستند هدف اصلی دشمن ضربه زدن به فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی است بنابراین نقش حوزه فرهنگی اجتماعی سپاه بسیار مهم و حساس است.

سلیمانی تاکید کرد: حضور و فعالیت بسیج در ردهای مقاومت نقش مهمی در بیان فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان نسل آینده دارد.

وی افزود: در سال جاری 842 برنامه فرهنگی با همکاری کلیه رده‌های مقاومت تابعه در شهرستان دشتی اجرا شده است.

وی افزود: در دهه فجر 1394 توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج 311 برنامه فرهنگی در شهرستان دشتی اجرا شد و در دهه فجر انقلاب اسلامی 1395 نیز این برنامه‌ها به بیش از 350 برنامه فرهنگی افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار